2012/09/14

Matchbox MB-70 Ford Crown Victoria Police Car

Egy Ford Crown Victoria rendőrautó minden kisautó gyűjtő kollekciójában elfér, én is egy ideje terveztem, hogy birtokba veszek belőle legalább egyet. Nálam a második generációt megmintázó Matchbox kivitel abszolút befutó, ugyanis - Joe szavait idézve - bitang jól sikerült. A fent linkelt postban minden fő erényét elmondta már eme remekbe szabott kisautónak, így nekem már csak a konkrét darabról maradt csak mondandóm.

A tengerentúli 1-100-as sorozatban jelent meg ez az MB-70-es számozású darab 2008-ban. Szerencsére nem légből kapott festést választott a Matchbox, ugyanis El Segundo város járőrautójának a festését vették alapul. El Segundo California állam Los Angeles megyéjének déli részén található, nagyjából 17 000 lakossal, vagyis nem egy túl nagy város. Akkor miért eshetett pont erre a településre a gyártó választása? Talán azért, mert a gyártó, vagyis a Mattel főhadiszállása is itt található, azaz nekik ez hazai pálya. Kézenfekvő volt a dolog, mondhatni kötelező jellegű, hogy a főhadiszállás városának rendőrautóját lemásolják.

Vagy egyszerűen csak El Segundoban hagyták a tárcájukat?

Ezért is örülök, hogy pont ezt a darabot sikerült Rájentől megcsípnem. A kis Ford festése hűen visszaadja a nagyét, egyedül a fehér tetőrész hiányzik, de az ebben a kategóriában - főleg az árát tekintve - már nem szokott beleférni. A hátsó sárvédőn levő feliratot is rányomták, ráadásul még olvasható is. A sziréna az egyen termék, így abba nem szívesen kötök bele, a lényeg, hogy van, hiánya sokat rontana eme remek Matchbox megjelenésén.

 A tetejét sajnos nem festették le fehérre
Kb. "Együtt dolgozunk, hogy kiszolgáljuk a közösségünk szükségleteit"
 Bilincs, notebook és egy doboz fánk, azaz minden megvan a járőrözéshez
Ilyen egy igazi Vic El Segundo-s köntösben (a kép forrása: flickr)

3 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Mázlid van! Valamiért én ezt nem észleltem Mikinél. Vagy előbb túrtad ki a dobozból. 8-)

porsche írta...

Szerintem mindkettő, mert mikor kérdezted, hogy melyik verzió van a kezemben, még legyintettél is rá ;-)
Amúgy akkor még nekem sem esett le a dolog, csak megfogtam és hoztam.

Sam. Joe írta...

Hibáztam. 8-)