2010/12/26

Szolgálati közlemény: Miért nincs új post?

Nem álltunk le, nem ütött le minket a lábunkról a bejglimérgezés – sőt, én idén sikerrel szabotáltam a bejglikészítést, mi több, teljesen tiszta vagyok, egy darabot nem fogyasztottam! Porsche a teljes ország területét lefedi rokon látogatásilag. Matchboxról meg snake petiről nem tudok nyilatkozni, de ők amúgy is szökőévben postolnak. Én csak a tegnapi éjszakát választottam ki a hófúvásban vezetésre, de nem ez az igazi ok, hanem egy készlet LEGO (Creator 6753). Tulajdonképpen harmadik napja tart az összeállítása, de ebben önkéntes késleltetőm akadályoz, Kukucs a macska. Kérdés: Legyen(ek) LEGO post(ok)?

Ami a postolásban gátol: egy LEGO Creator 6753-as készlet, itt még virgó intakta, avagy NRFB.
20+ éve nem bontottam ki legót, némileg meglepett, hogy a nagy dobozban csak egyszerű zacsikban vannak az elemek, valamifajta tároló alkalmatosságra számítottam. Önkéntes hátráltató, a földkerekség legkíváncsibb lénye, Kukucs a macska nem a készlet része. Csak annyira kíváncsi, hogy fotózni sem lehetett anélkül, hogy ő hosszasan ne inspektáljon. Persze két olyan dolog is volt terítéken, amivel kapcsolatban minden macska függő: zörgős zacskó és doboz!
Meglepően terjedelmes összeállítási útmutató rejtőzik a dobozban. Az autószállítóból már csak a trailer van hátra a megépítésből, de a többi is tervbe van véve.

Legórol magyarra: Ne játszódjál szőnyegen, játszódjál asztalon! Oké, ez jó tanács, de én gyerekként mindig szőnyegen legóztam - na jó, szőnyegre terített pokrócon. Persze az is igaz, hogy minifig léptéken túlmutató készletem sohasem volt. Ne borítsd össze a kockákat, hanem válogasd szét! Ez még jobb tanács, de próbáld meg ezt egy öt hónapos, összkerékmeghajtású, ugróképes, kíváncsi, doromboló szőrgombóc társaságában! Szóval én egy nagy dobozba borítottam össze az alkatrészeket, ami iciri-picirit lelassít.

8 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Legyen legós poszt, még sok!!!
Mertkülönben.

porsche írta...

Kisautó bontogatás helyett tegnap én egy 7823-as Lego traktort építettem össze. Kisautó téren a család már nem igazán mer nekem venni sem. Kocalegós létemre inkább ezt volt az irányt választották (asszony azért súgott is egy kicsit).

Andrew0807 írta...

Legyenek hát! Legalább lehet én is kicsit visszaszokok arra a szekrény mennyiségű legóra...

Névtelen írta...

Legózni én is szeretek, egy hátránya, hogy nehéz belőle márkafazonú kocsikat összeépíteni, illetve csak minél nagyobb méretben lehet. Így olyanok mint a képfelbontás: minél kisebb annál felismerhetetlenebb! A legós poszt nem rossz ötlet, de ha sok lesz majd belőlük, javaslom létesíts nekik egy külön blogot.
Én amúgy ebayról is rendelgettem alkatrészeket egy pár itthoni project számára, ebből azonban az egyik még tolódik, mert a szükséges csomagok egyike sajna nem érkezett meg, úgyhogy azt még újráznom kell! (Fene!)
A cicával még jobban jártál, nálam a kutya össze is rágott pár alkatrészt, amikor még élt. A szortírozás amúgy nem hülyeség, egy ilyen nagy készletnél kimondottan bosszantó a sok kis alkatrész elkavarodása. Azok tartják össze a nagyokat ugyanis, úgyhogy nélkülözhetetlenek!:)
Ja, a rekeszek: a kész modellek mindig így voltak csomagolva, kis lyukacsos zacsikba, rekeszek csak a vegyes készleteknél voltak divatban, pl. a nyolcvanas években a Lego Basic-nél, és bár a Creator olyannak tűnik, de mégis mindegyiknél van egy főmodell, jelen esetben a kamcsi. Ahhoz ugyanis az összes alkatrészre szükség lesz, az almodelleknél, amiket a főmodell alkatrészeiből lehet még összerakni (itt a daru meg az autómentő), viszont lesz maradék. Így ezek mégsem egészen vegyes készletek!

Tommi írta...

Aranyos a macsek! :-)

Névtelen írta...

Szeretem a lego-t is, de azért az más tészta.
Szerintem ne legyenek.

Névtelen írta...

Azt tudjátok, hogy a Lego-t valamikor a kezdetekkor Matchbox (szerű) autókhoz szánták épületek, garázsok, stb. számára? Valahol kötődik.
Szerintem néha belefér, de maradhat az a kockagyár-on, a kocsik meg itt! :)

porsche írta...

Igen, tudjuk:
http://matchboxmemories.blogspot.com/2010/09/matchboxon-kivuliek-lego-649-mercedes.html