2009/08/02

Matchbox MB-29 Tractor Shovel

Volt nekem gyerekkoromban egy Tractor Shovelem, ami sajnos az enyészeté vált - többedmagával -, és mivel kedveltem azt a darabot, így kényszert éreztem a pótlására. Közben kaptam egy ugyanolyan, igen lestrapált modellt, mely megerősített abban, hogy igen, kell egy jó állapotú belőle. A mai börze remek alkalmat adott a pótlásra, az egyik asztalon ott hevert egy hasonló, bár nem teljesen ugyanolyan példány. Gyermekkorom verziója az 1982 és 1991 között gyártott színvariációból származott, tehát nem mondható ritka darabnak. Ennek ellenére mégis sikerült ettől egy picit eltérőt vennem, azonban ezek az eltérések minimálisak. Ugyanolyan "gyógyszergyári" modellt sikerült beszereznem, mint amilyet Ikarus256 kolléga vett tévedésből. Mivel egy jó kis post keretén belül beszámolt róla, hogy ne ismételjem az ott leírtakat, így tekintsétek ajánlott irodalomnak. Fiktív modell létére még mindig nagyon tetszik, jól eltalált a forma, ami megfelelő kidolgozottsággal párosul.

UPDATE: Kijelentésem, miszerint fiktív modell, nem helyénvaló, mivel egy Muir Hill márkájú traktort mintáz. Helyenként Muir Hill Shovel Nose Tractor-ként is említik. Köszönöm Ikarusnak és Zsoltinak, hogy felhívták rá a figyelmemet.

Matchbox MB-29 Tractor Shovel
Már az utolsókat rúgja
Tetején a plusz felirat
Enyhén világosabb az újonc

7 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Egy ilyet, de inkább mint a rosszabb állapotúd, találtam két hete Széplakon a strand homokozójában. Rendes felnőttként letisztítottam is kitettem a homokozó peremére, nem hoztam el. Nekem is volt ilyenem gyerekkoromban amúgy...

Ikarus 256 írta...

Köszi a linket! :-) Azóta kiderült, hogy nem is annyira fiktív ez a traktor: http://johnlewisdumpers.com/Millie%20and%20Kate%20sep%2004%20008.jpg
A postban még nem frissítettem, de nem marad el.

Névtelen írta...

MUIR HILL MH121, MH131 az eredeti. Zsolti

Névtelen írta...

A kopottabbik dehogy rúgja az utólsókat. Nekem van egy felújítandó roncsom, bár hiánytalan, de mégis inkább arra vonatkozik ez a megítélés.

porsche írta...

Ikarus 256 és Zsolti: Köszönöm, számomra ez újdonság, javítottam a postot.

BogZoo: Sajnos tényleg ramaty, törött is már a kanala (tengelynél, képen látszik is), a kerekek futófelülete is nagyon karcos, stb. Mondjuk még így is tetszik:)

Sam. Joe írta...

Hömm... Azt kell mondjam, hogy ez a "Vigyük ki a Matchboxot a természetbe lefotózni" ez bizony egy nagyszerű gondolat!!!

Andrew0807 írta...

Ha valaki ismeri a t.szv.szről Zsolt_t3-at kérem vegye fel velem a kapcsolatot.
andris0807(kukac)gmail(pont)com.