2022/05/23

Welly 1951 Ford F1 Pickup Truck

Azt szeretem a Wellyben, hogy időnként úgy el tud sülni a kezük, hogy bizony odapörkölnek vele a nagyoknak, nem kicsit nagyon!

Az első F
A Ford F-sorozat első generációja az 1948 és 1952 közti modellévekben regnált. A széria bevezetése arról szólt, hogy elkülönítsék a cég személy és teherautó kínálatát, hiszen a T-modell érában, de később az A-modell idejében is személyautós alapokra épültek a Ford pickupok, meg dobozos kisáruszállítók.

Kétoldalas Ford hirdetés 1951-ből.

Az F1 volt a széria legkisebb, féltonnás modellje. Kétféle motorral kínálták, egy 95 lovas, 3,7 literes sorhatossal, illetve egy 100 lóerős, 3920 köbcentis V8-assal. Váltóból csak manuálissal volt rendelhető, kétféle három- és egy négysebességessel.

 


1951-es Ford F1-es. Ez az orrkiképzés szerintem messze vagányabb, mint amit aztán később kezdtek használni. (Képek: vintagecarcollector.com)

Beleköthetetlen
Szerintem ilyen szó amúgy nincs, de a lényeget kifejezi: Nem lehet belekötni! Ez, játékszer kategóriában, Welly árfekvésben tökéletes! Mellékeltem a képeket az eredetiről, hasonlítsátok össze a kisautóval, szerintem nincs rajta fogás!

Ebben az árfekvésben, a játékszer kategóiában csillagos ötös! Jó, hát poros. Munkaeszköz, nem showcar.

A színárnyalat tökéletes, a részletek a helyükön, még a kerék is hasonlít az eredetire.

Hátsó világítóstek nincsenek rajta, mert ilyen kiálló bazirgákat kellett volna csinálni. Sikerült belekötni!

2 megjegyzés:

Trolleybus írta...

A Welly csinál szép dolgokat is, vettem én is belőlük, de a gyakori gyártási hibák miatt vásárlás előtt célszerű alaposan megnézni az adott modellt!

Sam. Joe írta...

Trolleybus: El ne kiabáljam nem nagyon volt még hibás Welly a kezemben. De lehet, hogy csak mázlim volt.