2013/02/21

Matchbox MB-40 Chevy Van

A Matchbox Chevy Van függőségem nem nagy titok, így gondolom az sem nagy meglepetés, hogy az idei, 1-120-as sor negyvenedik tagját csont nélkül dobtam a kosaramba, amikor megjelent nálunk. Apropó negyven. Csak engem zavar, hogy mostanában izomból lemaradnak a számozások a csomagolások mindkét oldaláról? Nem tudom, hogy miért van ez így, de engem zavar, hogy mindig valahonnan ki kell keresnem az éppen aktuális beszerzésem MB számát, eddig elég volt csak ránéznem a még bontatlan példányról készült fotómra. No, de végtére is nem ezen van a hangsúly, hanem szeretett játékfurgonomon, ami ezúttal szép, hupikék színbe öltözött. Tulajdonosa Wifi hálózatokkal foglalkozik, amit büszkén hirdet is az autója oldalán, egy jó kiállású dekorációval. Egyedül csak elérhetőséget nem adott meg, legalább egy három ötössel kezdődő telefonszámot firkanthatott volna rá. A színharmóniát nem megtörve az alváz, és vele együtt a hűtőrács és a lökhárítók fehér színűek. Nem rossz, de azért a bliszterképen levő fém szín meggyőzőbb, szerencsére a kerekekre azért jutott a krómból. Hátrányként említeném még a motorháztető élét, ami kicsit anyaghiányos, de ilyenre már korábban is volt példa - hiába no, drágák azok szerszámok, amikbe öntik a fémet.

 Az öntőforma már kezdi feladni a harcot
 
Vezeték nélküli hálózatok javítására sietnek vele
Matchbox MB-40 Chevy Van

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én MAN számozás alapján tartom nyilván az autókat ,a 120/akármennyi évente változó számozás nem egy szerencsés.Ez a Chevy Van pl az MB-709-es. Bezzeg a 70-es években a Tractor shovel mindig MB-29 alatt futott.

alecwolf írta...

Hú, bezony az a forma már elég beteg...

Unknown írta...

eznekemis megvan. azt hittem hogy csak az enyém anyagfiányos, de utánanéztem, és az összes ilyen az. az alváz az én szememet is szúrta, de megbarátkoztam vele...