2010/02/28

Matchbox CY-114 Convoy Generic Tractor Cab Mario Kart Fishbelly Trailer

Néha döbbenetes, hogy mik bukkannak elő eldugott játékboltok polcairól. Még karácsony környékén találtam rá erre a 2006-os kiadású Convoyra ilyen módon. A Generic Tractor Cab nem különösebben a szívem csücske, egyetlen szerelvényt kivéve, ami viszont nem is gyakori. A fishbelly trailer sem újdonság, ezt is kiveséztem már e lapokon. Tulajdonképpen egyetlen oka volt, hogy elhoztam a boltból: nem volt szívem otthagyni, hogy még évekig üljön ott. Nyilvánvalóan marad NRFB.


2006 óta csücsült a játékboltban. Karácsonyra elhoztam, legyen neki jó otthona. CY-114 Convoy Generic Tractor Cab Mario Kart Fishbelly Trailer, NRFB.

4 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Sam. Joe, a megmentő! Édes sztori :)

Sam. Joe írta...

Neked nem volt még ilyen? Ma így nagyjából négy évvel később már klasszikus. Egyszerűen nem volt lelkem otthagyni...

RÁJEN írta...

Pont ilyen nem, de egyéb irracionális vásárlásom volt már nem egy... Sőt, szinte mind az :)

Névtelen írta...

Ez a vontató, a másik, szettben lévő darabokkal együtt mind a "Matchbox-nem-akart-licencdíjat-fizetni" korszakából való (kiv. a korábbi GMC-t persze), ezért akkor ilyen felismerhetetlen gagyiságok garmadáját készítették! Közülük én csak egy rendőrautót meg taxit tartottam még elfogadhatónak, ezek meg is vannak, a többire egy fillért nem áldoznék! A tanker félpót nekem Ford Aeromaxal van meg, úgy már ütősebb! De jó lenne a régebbi Peterbilt vagy Kenworth vontatókat is újra látni, netán új vontatókat készíteni, a milliomodik bőr lehúzása helyett!:)