2009/12/29

Matchboxon kívüliek: 2009-es Coca-Cola karácsonyi promo kamion

Ha nem az idei karácsonykor jutottam volna hozzá ehhez a kamionhoz, akkor most egy UPDATE szó is került volna a címbe, mivel a blister papírját, és a szerelvény kerekeit leszámítva egy az egyben ezt adták 2007-ben is a kólák mellé. Kibontva még nem szerpelt itt, így gondolom megmutatom, milyen arányokkal rendelkezik. Sajnos csak egy szakadt Peterbilt-et tudtam mellé prezentálni, de így is látszik, hogy a szélességét leszámítva nagyjából egy méretarány. Első ránézésre hosszabbnak gondoltam volna az utánfutót, pedig csak kicsivel hosszabb a lowbad trailernél, a keskenysége nyúlánkabbnak láttatja. A trailernél maradva megjegyezném, hogy nem lehet leakasztani, illetve nem mertem annyira feszegetni, hogy leakadjon, féltem, hogy letörik a vékony fém alvázról a pöcök. A boltokban is kaphatóak hasonló kivitelű/kinézetű - értsd: keskeny - kamionok, valószínűleg ugyanattól a kínai gyártótól, így gondolom valahogy csak lejön, de kettő példánynál is ez az eset állt fent. A konténer ajtajai nem nyithatóak, ahogyan a majdnem a földet súroló kitámasztó is fix -szőnyegen kizárható vele a játék. Ezek ellenére azt kell mondjam, amit már 2007-ben is olvashattatok róla, hogy "nyolc liter kóla mellé ajándékba teljesen rendben van".

2009-es karácsonyi Coca-Cola promóció ajándék kamionja
A kitámasztó éppen nem ér le
Nem keskeny egy picit?
Nem, nem picit keskeny
Egyéb méretei rendben vannak
Hosszra is szinte Matchbox méret
Sajnos nem nyílik
Könnyített alváz a trailer alatt

5 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Le lehet akasztani.Legalábbis az enyémet.Csak el kell forgatni 90 fokot.Egy T forma van a végén és emiatt nem jön le.

porsche írta...

A T formát én is megláttam benne az említett szögben való elfordítás után, de annyira bele van szorulva, hogy nem engedi, jobban pedig nem mertem feszegetni.

PMGabi írta...

Az enyém is leakasztható. BUÉK!

Peti írta...

Ki kell bújtatni. Elég trükkös, ahogy próbálgattam, én letéptem az utánfutó tetejét egy az egyben. :D De vissza lehetett pattintani. Az arányai tényleg elég érdekesek. Mindegy, ajándékba egynek jó.

RÁJEN írta...

Lett ilyenem nekem is, de nem szándékosan. A barátnőmnek adtam, úgy örült ;)