2021/09/15

Hot Wheels Star Wars karakter autók

Anno a Hot Wheels is kivette a részét az aranytojást tojó Star Wars franchise szárazra fejéséből. Jelzem ezt azóta sem hagyta abba, de erről majd másik postban értekezünk. Az ebben a témakörben kiadott különféle kisautókat kapásból három fő ágra bontanám:

  • Egy random járművet valamilyen Star Wars-hoz köthető dekorációval látnak el
  • Valamelyik karakterre emlékeztető fantázia kisautót készítenek
  • Az SW univerzumban felbukkanó járművet adnak ki

Én most a második esettel foglalkoznék, ugyanis abból sikerült itthon felhalmozni párat, de inkább kezdeném a történetet az elejéről. Az egész azzal indult, hogy valahol valaki - elnézést, de erre már nem emlékszem, hogy hol is láttam ezt így pontosan - mi fán is terem a Stormtrooper karaktert megformázó kisautó. Egész konkrétan azt, hogy az bizony igencsak egy Porsche 935-re hasonlít. És tényleg! Na, persze ezek után egyből felkarcoltam a képzeletbeli bevásárlólistámra. Abban az időben persze sehol nem találkoztam vele, de végül egy ismerősöm kisegített és a tengeren túlról meg is lett. Aztán kiderült, hogy ennek bizony van egy koszos változata is, amivel viszont jóval nagyobb szerencsém volt. Az itthon egy bevásárlás alkalmával vetette elém magát igencsak kedvező áron, nem kis örömömre.

Számomra itt le is zárult volna ez a történet, de a gyűjteményem rendezgetése közben gyermekem kiszúrta a sima fehér rohamosztagost és egyértelműen a tudtomra hozta, hogy az neki bizony kell. Megígértem neki, hogy kapni fog egyet, bár féltem, hogy nem lesz könnyű. Szerencsére pár perc netes keresés után egy webáruházban ráleltem - bezzeg mikor magamnak kerestem... Volt is raktáron, leértékelés alatt is volt, így gyorsan és olcsón hozzá is jutottam. Kisfiam is örült neki, illetve így már én is megszemlélhettem kibontva. De ezzel egyúttal elindultunk egy kisebb lejtőn, így csatlakozott hozzá még pár karakter. Egy kis érdekesség/változatosság kedvéért szeretném most nektek ezeket megmutatni. A lehetőségekhez képes szerintem egészen jól sikerültek, külön szerintem egyik karaktert sem kell bemutatni senkinek.

Ő itt R2-D2
A kék-fehér szín és az üveg tető egyértelműen beazonosítja
A hátulja egész egyszerűre sikeredett
A hatvanas évek hot-rodjaira emlékeztető a kialakítása
Egy kerék "erroros" C-3PO
Egy Volkswagen kisbusz lehetett a kiindulási alap
Csak festés, de nagyon jó 3D hatásúak a kábelek
Nem lett túl szép az eleje ezzel a két nagy mélyedéssel
Jókora hajtómű került az autó hátuljára
Az elválaszthatatlan páros
Chewbacca következik a sorban
Egy offroados teherautónak kinéző szőrös valami :-)
A szőr nem csak festés, valóban 3D-s a maga módján
Sikerült Csubi legfőbb jellemzőit rávarázsolni a járgányra. Igen, az ott egy Ezeréves Sólyomba fojtott lézer nyílpuska a platón.
Belül is szőrös, a kilátás előre pedig szinte nulla
Elérkeztünk a főbűnöshöz, íme a Stromtrooper
Tagadhatatlanul Porschés a vonalvezetése
A farmotor is stimmel
Zseniális, hogy a kipufogók lófegyvert mintáznak
Aki kételkedne a hasonlóságban
Hot Wheels Star Wars Stormtrooper
A többi annyira nem tetszik
Hot Wheels Star Wars - Rouge one Stormtrooper és Death Trooper
A koszolás a különbség a kettő között
Ebből is van még többfajta 

2 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Háááát... Öööö... Izé... Szóval a szerelem vak!

Trolleybus írta...

Ezt a legújabb trilógia miatt gondolta eladhatónak a HW, szerintem nagyon szánalmas és nevetséges széria, emlékszem az Interspar is rogyásig volt vele, de nem úgy tűnt, hogy kapkodnák őket elfele. Számomra nem voltak többek egy sokadik elfuserált fantáziaautónál; még ha egyiknek-másiknak voltak is valós autóalapjai, a többség valszeg inkább az eredetiket vette meg.