Mostanában sokszor
elmondtam:
érdemes figyelni a másodvonalbelinek számító gyártókat,
mert nagyon el tud sülni a kezük és remek dolgok tudnak kikerülni
tőlük. Na, ez most nincs így!
2004-2012
Jó
ideig az 1:64-es méretarány környékén a BMW ritka madár volt. A
Matchbox érdemtelenül hanyagolta, amikor meg foglalkozott vele, azt
teljesen érthetetlen módon, igencsak
rövid ideig tette. Éppen ezért kényszeresen megvettem
mindent, ami a hipermarketekben szembe jött velem és a jellegzetes
kék-fehér embléma volt, vagy kellett volna hogy legyen az orrán.
A BMW 3-as osztálya, ötödik generációjával is így voltam,
megláttam, megvettem. Az autóról szóló típusismertetőt bátran
ellazsálhatom, mert a TotalCar elvégezte ezt a munkát. Ebből
a használttesztből linkek mutatnak a korábbi, új autós
anyagaikra, tessenek belátás szerint fogyasztani!
Az eredeti. (Kép: Wikipédia)
Jól állt neki a
blister
A
Welly teljesítménye BMW fronton meglehetősen hullámzó. Az
X5-ösük remek, az 1-es
sorozatuk bár nem hibátlan, de egészen figyelemreméltó, az
E46-os 3-asuk meg szívfájdítóan rossz. Lehet, hogy be vannak
oltva a 3-as széria ellen?
Ha
összehasonlítjuk az eredetiről készült fotóval, akkor rögtön
látszik, hogy már az orr sem sikerült igazán, olyan mint valami
drága luxusholmi ázsiai utánzata. Oldalról a B-oszlop mögötti
részen nagyok a bajok, a hátsó ajtó gigantikusnak tűnik,
hiányzik róla az oldalüveg és a fix „elefántfül” közti
osztás, és mintha a C-oszlop ívét sem sikerült volna eltalálni.
A hátulja viszont szerintem nem rossz, de ki a csoda akarja csak
onnan nézegetni, nem igaz?
Míg blisterben volt,
addig ezek a bajai nem tűntek fel, de a kibontás után re kellett
jönnöm: nem volt egy jó befektetés megvenni. Szerintem az
elkötelezett BMW szexuálisok is bátran kihagyhatják, ez nem jó.
Hiába készítették el - kilógó sorjával - a jellegzetes BMW veséket műanyagból, az orr, beleértve a motorháztetőt úgy mímeli az eredetit, mint egy luxusórát egy olcsó, ázsiai hamisítvány.
Oldalról a B-oszlop mögötti részen nagy a baj és mintha a C-oszlop íve sem igazán sikerült volna.
Hiába részletes a beltér és állnak neki jól a Welly egyenkerekek, ez a 3-as BMW nem sikerült jól.
Hátulról egészen rendben van, de a többi...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése