Az eredetileg
itt elkezdett, aztán itt
folytatott Maserati Bora történet elérkezett ahhoz a részéhez,
amit a legelején nem átallottam egy fotóval sejtetni, a Super G.T.
szériához. A Matchbox, nyolcvanas évek közepén piacra dobott olcsó
sorozatáról már érdemben értekeztem, ezért nem
ismételném az ott leírtakat – atyaég, de rég volt!
Részemről egyelőre itt
véget ér a Matchbox Maserati Boráinak sztorija, mert egyrészt nem fáj
annyira a fogam a ritkább verziókra. Viszont nem lenne kerek az
egész, ha megfeledkeznék a porsche kolléga gyűjteményében fellelhető,
Super G.T. folyomány, Neon
Racers verzióról, melyet már szintén tárgyalt e lapokon!
Ugyanaz az öntvény, csak a szélvédő átlátszatlan, az alváz műanyag...
...és nincs beltér.
Na igen, az "8-dot" ("nyolcpötty") kerék a legtöbb Matchboxnak jól áll.
2 megjegyzés:
És kihagytad, hogy az ajtó sem nyílik. Gyerekként azonnal feltűnt a jelentős hézag a kocsi ajtajai körül, így azonnal tudtam, hogy ez valami klónja lehet valaminek a régebbi időkből, aminek még nyílt az ajtaja. Aztán az idő igazolt is engem.:)
Egy autószállítóhoz járt szállítmányként öt GT, név szerint Maserati Bora, Hairy Hustler, Alfa Carabo, Ford Escort és Monteverdi Hai.
Nem akartam újra leírni, amit az első Super G.T. anyagban, de tény, tényleg nem nyithatóak az ajtók.
Megjegyzés küldése