2024/08/09

Szolgálati közlemény: 18 évesek lettünk!

Változatlanul iszonyú rossz vagyok önmagunk ünneplésében, de megint megpróbálom: Nagykorúak lettünk, de percre pontosan ám!

2021-ben, a tizenötödik szülinapunkon egy hosszabb bejegyzésben meséltem arról, hogy mi van velünk. Sohasem leszek influenszer, az önajnározásban is baromi rossz vagyok, mert mindig is azt vallottam, hogy nem én, nem mi vagyunk fontosak, hanem amit csinálunk. Azért most megpróbálom összefoglalni, hogy mi történt az azóta eltelt időben és mi várható.

A bejegyzés képeit AI készítette. Nem egészen tökéletesek, de szerintem így is nagyon jók!

A történet folytatódik

A legénység két főre zsugorodott. Maradtunk porsche és én, bár ő meg pont hogy mostantól igazoltan távol lesz, mert családi kötelezettségei okán mindenre lesz ideje, csak a hobbijára nem. Neki ez jó hír, nekünk nem annyira.

A Facebook csoportunk klasszul működik, szép lassan egyre többen leszünk és imádom, hogy afféle béke szigete, ahol együtt tudunk örülni egymás járgányainak! Előfordul, hogy beszélgetünk is erről-arról, maradjon is így! A linket megtaláljátok rá a jobb oldali oszlopban.

A napokban a Google változtatott a blogmotoron. Ritkán nyúlnak hozzá, de akkor is minek?! A Picasa bezárásával a képkezelés gyalázatos lett, mert szerves része volt a blogmotornak, a patkolás pedig úgy sikerült, hogy a maradék, pici hajamat is ki tudnám tőle tépni szálanként. Na, ezt most sikerült tovább rontani! A képfeltöltés felugró ablaka van, hogy nem jelenik meg. A feltöltés folyamatának „bitkukaca” megszűnt, nem lehet látni, hogy mi történik, csinál-e valamit a motor, vagy lefagyott. Ez különösen akkor remek, ha sok oldalas katalógusokat töltök fel egyszerre. Komolyan mondom, attól félek, hogy mikor döntenek úgy, hogy az egész Bloggert beszántják, mert manapság írni, meg olvasni – úgy tűnik – nem menő. Vlogolni menő, azt meg nem fogok, de erről majd kicsit bővebben alább.

Érdekes adatok

Újfent mondanék pár „érdekes adatot” – bár őszintén szólva változatlanul nem tudom, hogy léteznek-e egyáltalán érdekes adatok úgy általában.
  • Ezzel a mostanival együtt 158 post jelent meg idén a blogon.

  • Összesen 2480 bejegyzés olvasható a Matchbox Memories-on.

  • Mikor e sorokat írom július legvégén, 6710 megjegyzést fűztetek a bejegyzésekhez. Most vettem észre, hogy elég sok a spamek közt landolt – a legviccesebb, hogy saját válaszkommentjeim is! Úgyhogy ha valamikor bejegyzésetek nem jelent meg és csodálkoztatok, hogy miért, akkor azért volt. Egyébként nagyon sok spam érkezik, ezért tudnak megbújni. Igyekszem figyelni erre jobban a jövőben. A beszélgetés egyértelműen a Facebook csoportunkba terelődött át, melynek jelenleg 298 tagja van.

  • Mikor e sorokat írom – fentebb már elhangzott, hogy mikor – 1 475 568-an tekintettétek meg az oldalt. Megpróbálom nem elfelejteni és percre pontos születési adattal szolgálni majd. Frissítés: Többé-kevésbé elfelejtettem, a közelítő adat: 1 479 670.

  • Volt egy pici változás a legnépszerűbb postok tekintetében: Változatlanul a két legnépszerűbb post az „Edition Atlas Collections – Ikarus 66”, a második a „Matchbox TP-117 - MB-30 Mercedes-Benz 280GE - MB-43 Pony Trailer” – mindkettő az én művem. Harmadiknak viszont feljött porsche, „Metchy Porsche 928 kontra Matchbox MB-59 Porsche 928 bejegyzése”, letaszítva az ő Greenlight Dodge Charger postját. A bal oldali oszlopban megtaláljátok a rájuk mutató linkeket.

Köszönetnyilvánítás
Szórul-szóra azt ismétlem, mint három éve: Mindenekelőtt szeretnék köszönetet mondani jelenlegi és volt szerzőtársaimnak. Nem sorollak fel benneteket név szerint, mert amilyen lütyő vagyok, képes vagyok kihagyni valakit, akit pont nagyon nem akartam megsérteni! Nélkületek soha nem kezdtem volna újra, leginkább porsche nélkül nem.

Szeretném megköszönni nektek, akik olvastok minket, hogy olvastok minket! LÉCCI-LÉCCI-LÉCCI, kommenteljetek, osszatok meg, lájkoljatok a Facebookon, iratkozzatok fel a Facebook csoportunkba, beszélgessetek velünk ott, osszatok meg fotókat a saját gyűjteményetekről, mert bizony lekattintás-lotyók vagyunk és bennünket ez hajt előre. Tényleg! Ez motivál és győz meg arról, hogy nem magunknak írunk itt össze mindenféléket öncélúan. Külön köszönet a fantasztikus feleségemnek és szenzációs lányaimnak, hogy ők lájkolnak rendületlenül, támogatva Apa bolondériáját.

A jövő
Nos, nem egészen felhőtlen. Egyrészt magam maradtam, mint szerző. Ez nem szemrehányás, egyszerű ténymegállapítás. Nagyon igyekszem a heti öt bejegyzést tartani, majd meglátjuk mennyire sikerül!

Nagyon régi problémám, hogy a rendelkezésemre álló eszközökkel nem tudok bontatlan csomagolású kisautókról normális képeket készíteni. Ezért elkezdtem rövid videókat készíteni. Egy kis motoros talapzat segítségével forgatom őket körbe, ami megmutatja minden részletüket. Sok bontatlan, egy példányban meglévő kisautó várja, hogy bemutassam, úgyhogy ilyen postból többet láthattok majd a jövőben. Abszolút a kísérletezés és a tanulás fázisában vagyok velük. Én is látom sok hibájukat, próbálom javítgatni ezeket, bár van amiben biztosan nem tudok fejlődni a rendelkezésemre álló eszközökkel. Elég időigényes a dolog, hiszen videózni, vágni és szerkeszteni is kell még az ilyen nyúlfarknyi videókat is.

A Matchbox Memories-nak mindig is volt saját YouTube csatornája, de ezt elkezdtem afféle gyűjteményes oldalnak használni a blogon megjelenő, videós postok gyűjtőhelyeként. Már most van saját ikonja a jobb oldali oszlopban, bár még erősen gyerekcipőben jár az egész.

Az a helyzet, hogy május óta nem vettem egyetlen új kisautót sem. Elértem egy kritikus tömeget, sokadjára fordul elő, hogy a vadonatúj, frissen kibontott Mattel kisautók olyan minőségi problémákat mutatnak, amik nekem már nem férnek bele. Még a hónapban meg fog jelenni egy post arról a speciális kiadásban szereplő kisautóról, ami az a bizonyos „utolsó csepp” volt a pohárban. Ott számos példát hozok fel arra, hogy miért érzem úgy, hogy a Mattel termékek ár-érték aránya igen leromlott. Úgy döntöttem hogy kivárok! A rendelkezésemre álló „készlet” úgy is évekre elég megírni valót jelent a blogra, ha tartom a jelenlegi „öt bejegyzés hetente” frekvenciát, tehát pánikra semmi ok, a blog – szándékom szerint – megy tovább. Nem teszek semmiféle fogadalmat, de a jelenlegi anyagi lehetőségeim mellett erősen átgondolom, hogy mikor, mire és hol fogok költeni.

Köszönöm, hogy olvastok minket, tartsátok meg jó szokásotokat!

Nincsenek megjegyzések: