2024/08/30

Matchbox 1999 Premiere Nostalgia Collection '57 Chevy Convertible

Egészen komolyan gondolom, hogy büszkék lehettek rám, mert függő létemre egészen érzéssel adagolom a Tri-Five Chevyket! A legutolsót több mint egy hónapja. Ott találtok olyan linket, amivel vissza tudtok kattintgatni olyan postokhoz, amiből kiderül, hogy mi fán terem ez az egész „trifájv” izé.

Jellemzően nem vagyok én úgy anyagilag, hogy prémium kiadású Matchboxokat halmozzak NRFB és bontott példányként is, de most pont ez a kivételes eset állott elő. Megvan nekem ez bontatlanul is, de úgy egyszerűen nem lehet normálisan lefotózni, annyira bonyolult a csomagolás. A blister éleinél tükröződik, becsillan, betakar, mindezt és-vagy alapon! Úgyhogy nem tudtam ellenállni neki, meg kellett vennem bontottan is.

Ez az NRFB példányom. Már elszakadt az istráng, aminek a helyén kéne tartania. Lehetetlen normálisan lefotózni ebben a dobozban!

Viszont ez annyira gyönyörű, annyira tetszik, hogy a fényezése is egy gyári színt idéz, hogy videót készítettem belőle!

Nincsenek megjegyzések: