2014/11/29

(félperces) Átalakítás: Matchbox MB-25 Toyota Prius

Mivel nem vagyok az a nagy kisautó-átalakító, nagyjából szökőévente egyszer olvashattok tőlem ilyen jellegű bejegyzést, ráadásul azok sem a hosszukról híresek. Ez a bejegyzés sem lesz közel a Háború és Békéhez, ráadásul csak egy fotót csatolok az egész szöveghez.

Ezt a Priust még két éve, a Realtoy 6-os BMW átalakításakor szedtem szét, hogy a kerekeit felhasználjam, de mint a korábbi posztban láthatjátok, mégsem tettem. Aztán amikor Andrew tavaly készített kicsinyített stickerbombot, kaptam belőle én is egy keveset, de nem igazán jutott eszembe, mit kellene vele kidekorálnom, így csak pihent a fiókban. Nemrégiben azonban ráakadtam szegény kerékdonor Priusom maradványaira. Gondoltam, első kísérletnek jó lesz, hogy mennyire tudom szépen ráhúzni a dekormatricát. Ilyen lett:

Félreértések elkerülése végett: Az első fényszórók gyárilag festettek. :-)
A kerékszett Welly, de nem emlékszem, mit szedtem szét érte.

1 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Határozottan feldobta és a kerekek is jól állnak neki.