2013/04/01

Matchbox MB-17 Porsche 959

Nem, nincs vége a világnak, néha más is postolhat ide Porschékat, nem csak az, akinek ez a nickneve! A dolgom könnyű, hiszen az előbb említett úriember már a múltban megírta, amit a típusról tudnunk érdemes, így nekem nem sok dolgom van azon kívül, hogy megmutatom az 1999-es, amerikai kiadást, a Matchbox 959-eséből.

Ezen a képen nagyon látszik, hogy a Matchbox Porsche 959-es "gólyalábazik" az eredeti autóhoz képest. A játékszer kategóriában azonban elégedett vagyok vele. Apropó játékszer: Mint látszik, ezzel bizony játszottak.
Biztos forrásból tudom, hogy ez a szín, amit én eddig metál-pörköltzaftnak tudtam, bizony bronz-metál. Tegye fel a kezét, aki tudta! A díszítéssel kapcsolatban én a "megosztó" jelzést gondolom a legtalálóbbnak, de a felnik egyáltalán nem rosszak, sőt!
Mintha nem lenne rendesen illesztve a szélvédő - bár elől meg jó.
Ezen a képen lebukik, hogy a spoiler összenőtt a karosszériával ott is, ahol amúgy nem kéne neki.
Hasonló szín a valóságban is létezik és nézzétek csak azt a csíkot az oldalán! (Kép: tuningfever.fr)

1 megjegyzés:

Tommi írta...

Kolbászzsír-metál. ;-)