A Matchbox negyvenedeik születésnapjára kiadott Superfast sorozatból már láthattatok itt egy pár darabot, azonban a Chevy Van még nem volt terítéken. Tulajdonképpen semmi olyan kirívót nem tud, mint amit egy normál, szintén metálfénnyel ellátott 1-75-beli testvére nem, egyedül egy nagyon jól sikerült kerékválasztás - no meg egy doboz - emeli ki közülük. Ami viszont kárpótol az extra felárért, az a nagyon szépen, a Matchbox színeiben pompázó dekoráció, az elmaradhatatlan logóval egyetemben. A feliratok újfent óriásiak, az egy dolog, hogy ezen van a legszebben feltüntetve a 709-es sorszám, de ez a szöveg, hogy ezek a világ legjobb üzemanyag takarékos járművei. Ráadásul mindezt, a képzelet erejével érik el, elvégre valóban ilyen egy játékautó. Amit eddig nem láthattatok itt a korábbi járgányoknál, az a doboz teteje - ügye én mindent kibontok -, amin csak a nagyon szép, igényesen összerakott negyvenéves évfordulós logó kapott helyet. A dobozba csomagolták félbehajtva azt a szelvényt, amiből 15 darabot és egy 3 dollár 95 centről kiállított csekket elküldve a Mattelnek, elpostáztak egy, üzletekben nem kapható huszonegyedik modellt, ami egy Volkswagen T2-es Transporter.
Matchbox 40th Anniversary Superfast MB-09 - Chevy Van
3 megjegyzés:
Tényleg gusztusos. :)
Az, hogy mindent kibontasz, azt jelenti, hogy a posztok elején látható fotókon szereplő autók az általában a poszt végén szereplő NRFB bontásából származnak?
És egy láma kérdés: a Superfast sorozatban kiadott autóknak csak a felnije más néha, vagy valami csoda folytán van nekik valódi, a régi Superfastokéhoz legalább távolról hasonlatos rugózásuk is?
Egyik nagy szívfájdalmam, hogy bár sok mai MB sokkal szebb a régiek átlagánál, cserébe 2 súlyos degeneráció sújtja őket: a fém alváz és a rugózás teljes hiánya.
Nem tudom máshol mi volt a szokás, de nálunk régen egy új mecsasz értékelése úgy kezdődött hogy az ember megnézte hogy pattog, ha a végét 1-2 centiről elejti az ember.
Mikor nemrég bevittem pár öreg jószágot a munkahelyemre, a kollégáknak is automatikusan ez volt az első mozdulata :D
Nos, haladjunk sorban!
A blognak több szerzője van, aki mindent kibont az Porsche. Én ha tehetem, akkor több példányt vásárolok és az egyiket kibontom, a másikat bontatlanul őrzöm meg, de a kibontottat is úgy nyitom fel, hogy az eredeti csomagolás lehetőség szerint alkalmas legyen a további állagmegőrzésre.
A Superfast és az 1-75-ök közti különbség nem szerkezeti. Tehát ha egy normál modell szépen pattog, akkor a Superfast is. Ha nem, akkor a Superfast sem. Idéntől van az Egyesült Államokban a Lesney Edition nevű sorozat - keress rá a blogon a részletekért - amelyben fém alvázú autókat találsz.
Igen, az egy poston belüli bontatlan és bontott modell az egy és ugyanaz az én esetemben.
Megjegyzés küldése