2013/09/17

Matchboxon kívüliek: Hot Wheels Prototype - Porsche Panamera

Pár nappal ezelőtt küldte át Ati73 egy e-Bay hirdetés linkjét, hogy mentsem le a képeket. Nem ez volt az első ilyen cselekedete - és remélem nem is az utolsó -, de eddig ez volt a legmeglepőbb.

Az aukció tárgya egy Hot Wheels prototípus - pre-production - volt, festetlen kasztnival, gumikerekekkel és szegecselés nélkül - az ilyeneket szokták befőttes gumival összefogatni. Bár szeretem az ilyen próbadarabokat ez még annyira nem is lenne nagy szenzáció, ha nem egy sosem látott kisautóról lenne szó.

Egy karosszéria kittel ellátott - naná, hiszen Hot Wheelsnek készült - Porsche Panamera-t mintáz, aminek eddig sehol sem láttam nyomát. Az alapot szerintem a Matchbox széria négyajtósa adhatta, csak kicsit fel kellett dobni pár extrával, meg lefaragni a tükröket, de persze benne van, hogy tévedek.

A lényeg, hogy ebből még akár bármi is lehet, talán még sorozatgyártású darab is, aminek személy szerint nagyon örülnék, mert nekem tetszik amit alkottak. Minden esetre a 2014-es újdonságok között még nem láttam sehol, ellenben elképzelhető, hogy lesz Ruf modell is. A szóban forgó hirdetés valószínűleg sokáig már nem tekinthető meg, így leírom, hogy 123,49 dollárért talált gazdára, melynek címe csupa nagybetűvel íródott: "HOT WHEELS PROTO PORSCHE PANAMERA UNSPUN BARBIE SKINS REAL RIDER. VVHTF!!!".

 Hot Wheels Porsche Panamera prototípus
Persze krómfelnis gumikerekeket pakoltak alá
 Nincs elütve a szegecs, ezért húzza az alját
 Sajnos alig olvashatóak feliratok
Kiterítve darabjaira
A kormányt leszámítva a beltere sem rossz

Nincsenek megjegyzések: