2023/12/10

Majorette - Volvo FMX Construction Container

A szóló, Volvo FMX teherautó-hármasikrek után végre elérkeztem ahhoz a járműhöz, ami miatt úgy döntöttem, hogy nekem a már bemutatottak is kellenek!

A betonkeverő, dömper és sittkonténer szállító esetében nem kérdés, hogy miért van szükség a minimális terepjárási képességekkel bíró FMX kivitelre. FMX-ből létezik 4x2 kivitelű nyergesvontató is, bár ennek esetében a terepjárás képessége a valóban minimális lehet, jó eséllyel mindössze a zárható differenciálműre vonatkozhat. Ezt mintázta meg a Majorette és ezek premierjekor három változattal rukkolt elő – lásd őket alább. A lakó (iroda?) konténereket szállító verzió nagyon tetszik, a másik kettőt azonban úgy döntöttem, hogy kihagyom, mert a Volvo markolót szállító low bed bár kitűnő játékszernek tűnik, az én ízlésemnek túl műanyag, a dobozos félpótnak meg nem tetszik a dekorja.

Kitűnő, masszív, mégis részletes játékszer. A vontatón alig találni műanyagot! A félpót váza fém, a sárvédők, a funkcionális kitámasztó láb és a konténerek készültek jó minőségű plasztikból. A konténerek nyithatóak – bár nem úgy, ahogy a valóságban – így azok is hozzáadnak ahhoz, hogy remek játékszert adjon ki ez a kis szerelvény. Igen, egyértelműen játékautó, de bőven az a minőség, amit a gyűjtő akár vitrinbe is kitesz – pont mint ahogy én.

"Ő" volt "aki" miatt elcsábultam az FMX teherautókra is - bár az ikertestvéreit úgy döntöttem kihagyom.

Nagyon jó ez a szín, remekül rejti, hogy oszlopot szállít a fülkében! Az apró részletek még mindig kitűnőek.

Az első lámpák ki vannak emelve festékkel. Simán kihagyható lett volna ez az apró részlet, de nem tették.

Itt csak a kerekek készültek műanyagból!

Masszív, mégis részletes.

A hátsó világítótestre elfért volna még egy kis festék, de ne legyünk telhetetlenek!

A félpót váza fém, a többi alkatrész műanyag - természetesen a konténerek is.

Jól látszik, hogy hogy épül fel a szerkezet. Rajta hagytam az átlátszó, rögzítőszalagot a fotózáshoz.

Itt már sejthető, hogy a konténerek nyithatóak.

Ezek amúgy szimmetrikusak, de szándékosan így tették fel őket rá, hogy még jobban mutasson a csomagolásban. Ügyes!

Nem úgy nyílik, mint a valódi, de...

...így nehezebb letörni és lenyelni az ajtókat, közben meg remek játékszer, mert mindenfélét lehet beléjük pakolni.

Ilyen kis pöckök segítenek a gravitáción kívül, hogy a helyükön is maradjanak a kis sárga dobozok.

NRFB

Ezek a tesói. Nagyon is jó játékszerek, de nekem nem tetszenek annyira, ezért úgy döntöttem, hogy kihagyom őket. (Kép: Majorette.com)

Nincsenek megjegyzések: