2023/12/29

EFSI Mercedes-Benz NG Rabobank

Jó régen volt EFSI termék e lapokon – nem is baj, egy időben túladagoltam őket, én is tudom. Magam is meglepődtem, hogy a háromtengelyes Mercedes-Benz NG nyergesvontatóból mindössze két verziót mutattam eddig: egy ugyanilyen dobozosat a KLM színeiben, illetve egy tartálykocsit.

Ilyen kerekekkel mind a félpót, mind a traktor újdonság, illetve természetesen a motívum is. Szinte biztos, hogy ez is valamiféle merchandize. A Rabobank – mint az a nevéből is sejthető – egy holland illetőségű pénzintézet. Hogy egy kamion miért viseli az emblémájukat, örök rejtély marad!

Nekem nagyon tetszenek ezek a dísztelen, fekete kerekek!

Hogy egy pénzintézet logója mit keres egy nyergesvontatón, örök rejtély marad.

Ez a nyitható rakterű doboz változat.

Nincsenek megjegyzések: