2023/12/08

Matchbox Porsche Boxster 2004 Toy Show

Sajnos arra már nem emlékszem, hogy mikor és hol sikerült beszereznem ezt a Matchbox Porsche Boxstert, de cserébe számos érdekes információt sikerült kikutatnom róla.

Code 2
Az autó oldalán látható ColorComp Inc. egy grafikai céget takar, ami a részben működő weboldaluk ellenére már bezárt. Ennek azonban pár Google találat ellentmond, a tavaly készült utcaképen is még kint volt a logójuk az épületen. Bármi is legyen az igazság, érdemes ellátogatnotok weboldara, ugyanis a Promotional Die Cast Models fülre kattintva végignavigálhattok úgy, mintha Matchboxon alapuló ajándéktárgyat szeretnétek készíttetni. Pontosabban szólva, van egy menüpont az elérhető járművekről, vannak feltöltött mintadarabok és egy fül az eladó,  gyaníthatóan raktáron maradt kisautóról. Nekem legalább is nagyon jó élmény volt, hogy belefutottam egy olyan cég honlapjába, ami többek között Code 2-es Matchboxokat is készített. Ezt megfejelendő találtam Christian Falkensteiner-nél egy listát az általuk készített modellekről. Ha jól láttam, akkor ez a konkrét darab nem szerepel közte és itt sincs róla kép, de azért megemlíti. Bamca oldalán viszont felbukkan még egy sárga és egy kék feliratú változat is az általam birtokolt zöld mellett.

Szóval jelen esetben nem csak a birtoklása okoz örömöt, hanem az is, hogy az ennek alapján készített, a 2004-ben Pennsylvaniában megrendezett Hershey Toy Show-n osztogatott reklámajándék készítőjét is megismertem.

A harsány szín jó figyelemfelhívó!

Az oldalán levő dekoráció szerintem ízléses, a készítője önmagát reklámozza vele

Innen tudjuk, hogy mikor és hol került kiosztásra a látogatók között

Nincsenek megjegyzések: