2012/07/17

Matchbox MB-85 Porsche 911 GT3

Az első mondat, amit írtam ehhez a bejegyzéshez, szinte megegyezett - és ezért törlés lett belőle - a tavaly októberben született írásommal, azaz szerintem továbbra is a legszebb Porsche a Matchbox kínálatában a Porsche 911 GT3-as. Ebből kifolyólag nagyon örültem, mikor kiderült, továbbra is a kínálat része maradt, bár sajnos már korántsem kapott olyan törődést, mint az elején. A 2010-es duóhoz hasonló dekorációt kapott, ezúttal liláskék alapszín párosul a naranccsal. Fájó pont, hogy immáron az elejéről is lespórolták a lámpafestéseket, nem csak a hátuljáról. Ezt még az MBX felirat sem tudja feledtetni, ami extraként került az első lökhárító dekorcsíkja fölé. Persze ezektől függetlenül nem tudtam kihagyni, ráadásul találtam mellé egy erroros darabot is, amiről lespórolták az oldalsó dekorációt. Tulajdonképpen még jól is nézne ki így is, ha a másik oldalon sem lenne, de oda még felkerült, de végül is teljesen mindegy, az a darab kivételesen marad bontatlan.

 Extra dekor mínusz, MBX felirat plusz
 Megint sikerült a hátsó szárny színét a festéssel összhangba hozni
 Matchbox MB-85 Porsche 911 GT3
Itt bizony lemaradt a dekoráció

2 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Tudtad, hogy létezik króm küllős verzió is belőle?

porsche írta...

Igen, láttam.