Közel négy éve értekezett Joe a Citroën e csodajárgányáról. Jelen bejegyzés elég rövid lesz, hiszen a hivatkozott posztban a kolléga elég rendesen kivesézte az autó történelmét, illetve minden lényeges dolgot leírt a kisautóról is.
Azonban, hogy itt is legyen valami a régmúltról, álljon itt Karotta videója 2005-ből, egy gyönyörűen restaurált SM-ről, illetve
arról, hogy szerinte mit jelent a rövidítés. Azért írom, hogy szerinte,
mert anno ezt a videót belinkeltem a kommentek közé a fent hivatkozott
bejegyzésben, de Joe szerint tévedés, amit Karotta állít.
Az eltelt idő alatt nekem is sikerült egy angol SuperFast-ot szereznem, melynek szintén hiányzik a vonóhorga, illetve exbarátnőm gyermekkori gyűjteményében találtam egy magyar gyártású példányt. Ezt tárnám most elétek.
A szín, a kerekek és a festett alváz árulkodó jel.
Nem tudom, mennyire látszik, de még ép a vonóhorog.
A beltér fekete és rettentően elnagyolt.
A "titok" az alvázon olvasható. (Zárójelben megjegyzem: Rugózása sincs.)
5 megjegyzés:
Nagyon szép fogás! (matchbox-gyűjtő barátnő? Barátom, Te kifogtad az ötöst az Élet Lottóján:-)
Hihi... Én azzal bosszantottam, hogy ha elveszi feleségül, akkor csak megkapja már nászajándékba az egész kontingenst! ;-)
Nem kisautó-gyűjtő. Csak a gyerekkori példányokat őrzi. Ellenben gyöngyékszereket készít, szóval elviseli a "hülyeségemet". :-)
És akkor a reklám helye:
http://agic8.blogspot.com
Te Koma! Ezek bizony jók!
Very very beatiful. awesome.
Megjegyzés küldése