2012/07/29

Matchbox MB-70 Ferrari 308 GTB - UPDATE

Két éve augusztusban értekezett Joe erről a kisautóról, így az én mostani bejegyzésem meglehetősen rövidke lesz. Főleg annak fényében, hogy megemlítette az én verziómat is, amikor a Matchbox által megmintázottakat sorolta fel.

Gyerekkoromban már volt egy ilyen kisautóm, de azt is sikerült eljátszanom. Évek óta kerestem, szerencsére idén elém vetette a sors az egyik hazai aukciósportálon. Igaz, a gyerekkori példányom alváza matt szürke volt, ez pedig fényes, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy ismét sikerült megszereznem.

Mint azt Joe is említette anno, fakultatív, hogy van-e Ferrari felirat az oldalsó szürke részen.
Itt van, szerencsére.
A rendszám még mindig "CTA IIV".

2 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Az, hogy megtaláltad ezt a helyszínt fotózáshoz, szerintem zseniális!

Tommi írta...

Köszönöm. Sajnos nem tudok sok kisautót kivinni egyszerre. :-)

Meg a turisták is elég furán néznek, amikor én a kisautót fotózom, ők meg a parlamentet. :-D Mondjuk nem érdekel igazán.