2010/05/17

Matchbox MB-21 Breakdown Van

Korábban már kitárgyaltam a Matchbox eme autómentőjét, így tulajdonképpen ez csak egy röpke kis update bejegyzésnek tekinthető. Ebben a sárga színben 1990-ben jelenik meg az 1-75-ös sorozatban, MB-21-es számozással, de amint Joe húszas pack-ja is mutatja, nem csak ott volt elérhető. Mikor először tettem említést a típusról, ugyan írtam a gém működéséről, de képet elfelejtettem róla készíteni. Most ezt a hiányosságot is bepótoltam, újfent bizonyítván, hogy milyen frankó kis játékszer ez a kisautó.
Matchbox MB-21 Breakdown Van
Nem véletlen a hatalmas légterelő, ...
... mivel azt lenyomva, a kampót szinte a földig engedhetjük
Sam. Joe egyik impozáns pakkjában is helyet kapott

7 megjegyzés:

snake peti írta...

huh az a huszas pakk nagyon "like" :))

Charlie Brown írta...

Úgy látszik nincs annyi rókabőr amennyit szegény bénácska chevy vanról ne lehetne lehúzni. Hihetetlenül beleszerelmesedett valaki odabent a MB-nál. Biztos olyanja van otthon :)

Sam. Joe írta...

Charlie Brown: Áhh, hullaszállító nincs is belőle! 8-)

Charlie Brown írta...

Csak idő kérdése...

(off: milyen kaptcha ez már: "sorshent" :)

porsche írta...

Charlie Brown: Az még csak ok, hogy mennyi bőrt húztak le a Chevy Van-ról, de sajnos nem csak az MB-nél szerettek bele, hanem én is. Utóbbi gondolom a bemutatott darabszámból már kiderült.

Charlie Brown írta...

Vannak ilyen megmagyarázhatatlan vonzalmak, a szerelem vak. :) Szerintem az átlagos chevy van nem igazán jól sikerült modell, se nem karakteres, se nem különösebben részletes, vagy minőségi kivitel, és főleg a rémisztő túlméretes, lufiszerű kerekek és az ebből fakadó csillagászati hasmagasság rontja általában az összképet (az új kiadás ebből a szempontból lényegesen arányosabb).
Mondjuk tény, hogy nekem egyik verzió sincs meg, lehet hogy élőben kevésbé volnék szigorú szegénnyel.
Az eddigi számtalan kivitel közül egyébként még ez a wrecker a legszimpatikusabb, a terepgumik valamelyest indokolják a kerékméretet és a hasmagasságot, klassz és ötletes a működő gém, és főleg mert ezzel a hátsó felépítménnyel hasonlít legkevésbé egy chevy vanre :D

Névtelen írta...

Én is szeretem a Chevy Van-t, bár nekem még csak a piros-kék wrecker van meg. Meg még két Welly. Nem valami részletes kidolgozásúak, illetve a tűzoltó festésűnek az egyik lökhárítósarka törött. A másik meg rendőr festésű. Ha esetleg érdekelne téged porsche, akkor csinálhatok róluk képet.