2010/05/27

Matchbox MB-28 Volkswagen Golf GTI - UPDATE

A Matchbox 2010-ben is kiadta a Volkswagen Golf GTI modelljét, ami az alapszínét leszámítva semmi újdonságot nem hoz a korábbiakhoz képest. Illetve mégis, a sárga szín mellet még egy új rendszámot is fel tud mutatni. Visszakapta a 2008-as, MB-28-as sorszámát, és azt a hatküllős felnit, amelyikkel debütált az 1-75-ös sorozatban.

Új szín, régi kerék
Lehet találgatni, hogy mit takar a rendszám vége!
Matchbox MB-28 Volkswagen Golf GTI, NRFB

7 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

A rendszám vége VR6. Ez szerintem a motorjára utal: http://en.wikipedia.org/wiki/VR6_engine
Ha ez igaz, akkor a kutakodásom alapján rosszul tette a Matchbox, hogy ezt írta rá, mert ezt csak az R32-es Golfba építik be, GTI-be nem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk5

porsche írta...

Titkon reméltem, hogy adsz magadról életjelet a rendszám terén.
A VR6-ra nem is gondoltam, pont amiatt, mert nem helytálló szerintem sem.

Ikarus 256 írta...

Ilyennel elő lehet csalogatni. :-)
Nem tudom, hogy a Jungle Crawler lajstromszámát is csalogatónak szántad-e vagy tényleg nem vetted észre, de... na ezt már ahhoz írom :-)

Névtelen írta...

Szép!

A 3-as Golba és a Corrado-kba is tettek VR6-os motort.

Névtelen írta...

Sőt, még a Passat-ba is szerelték.

Andrew0807 írta...

Én ebből egy fekete stars of cars darabot szeretnék!

Sam. Joe írta...

Az eleje meg "GTI". 8-)