2010/05/08

Matchboxon kívüliek: Metalcar Mercedes-Benz 190E

Beczl korábban már foglalkozott ezzel a modellel és remek fotókat is mellékelt erről a Siku koppintásról. Egyetlen oka van, amiért most ismét előkerül: Sikerült egy ilyen darabbal testközelbe kerülnöm – egy barátom az én hatásomra előszedte gyerekkori kisautó gyűjteményét –, és készíteni róla pár fotót nyitott ajtókkal is.

 
Metalcar Mercedes-Benz 190E, Siku koppintás 1987-ből.
A beltér egészen részletes, bár gondolom ez a Siku érdeme, csak sikerült jól lemásolni.
Az első ajtók nyílnak és...
...záródnak.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Ilyenem nekem is van, még asszem a nővéremé volt, csak már fel kellett újítanunk.

Ferenc írta...

Most szereztem 3-mat is, kettő felújításra megy, egy marad eredetiben. Nem tudtam hogy SIKU koppintás.

Sam. Joe írta...

Az ilyen kommenteket olvasva egy kicsit mindig kihúzom magam, mert nyilvánvalóan közszolgálatot látunk el és hiányt pótlunk! 8-) Persze - jelen esetben is - beczl kolléga érdeme a dolog.

wookie írta...

Hogy mi hány ilyet elhasználtunk annó bátyámmal. :) Egyébként meglepően jó minőségű darabok voltak. A legutolsó darab még meg is van valahol, de azon már olyan vastagra sikerült a festékréteg, hogy alig látszanak a részletek. Meg van egy, ami öt másikból lett összerakva. :)

Unknown írta...

Én egy sötétkékkel és két leharcoltabb vilagoskékkel büszkélkedhetek. Szerettrm volna egy ilyen pirosat is anno , de ez kimaradt. Azt hiszem végérvényesen.