2013/12/08

Matchboxon kívüliek: Corgi Ford Transit Wrecker – UPDATE

A végén az a vád fog érni, hogy a Corgi, Ford Transit autómentőjéből nálunk már Dunát lehet (w)reckesteni, de a mentségünk az, hogy legalább hármunknál gyűlnek a változatok, hiszen porsche kolléga is halmozza őket – kisebb halmok még itt, és itt –, wmormo pedig egy romosat tett újba.

Beállnék a sorba egy olyan változattal, ami az eddigi legszolidabb díszítésű mind közül, hiszen egyetlen matrica van csak az oldalán. Ezen kívül abban is új, hogy ilyen kerekekkel sem szerepelt még ez a jószág nálunk.

Érdekessége, hogy az előző tulajdonos megrágta a kampóját – fene a gusztusát, bár nekem volt olyan főnököm, aki a golyóstollakkal tette ugyanezt, függetlenül azok tulajdonosától, ami még rondább szokás –, amihez Tommi kolléga biztosított egy makulátlan cseredarabot, egy kerékdonornak vett romról. (Ez úton is köszi!)

 A jellegzetes, kicsit mozdonyos Transit orr. Mindig is szerettem. A földön az eredeti kampó, amit egy korábbi tulajdonosa megcsócsált, illetve a csere kampóval érkezett gém.
 A díszítés itt kimerül egy matricában, amin nagyon kedvemre való az embléma eb sziluettje. Nem tudom mi ez a kulimász rajta, talán játékgyurma, de nem mertem nekimenni semmivel, nehogy tovább rongáljam a fényezést.
 A hátulján nincs semmi felesleges túlzás, de lévén az ilyesmi fokozottan igénybe vett terület, az eredetik sem szoktak igazán mások lenni, mint masszív, nagy vasak.

2 megjegyzés:

Tommi írta...

Andrew találta meg az új kampót, én fizettem, porsche meg eljuttatta Neked. :-)

Sam. Joe írta...

Hoppá! Ezt nem is tudtam! Nagyon köszi! Andrissal találkoztam ma, ha tudom, meghívom egy bambira.