2013/03/16

Matchbox Chevy Van - UPDATE

Ha már így márciusban beköszöntött a tél, akkor gondoltam kihasználom az alkalmat és a havat egy kis fotózásra. Alanynak három 4x4 Chevy Van-t választottam, amik még nem szerepeltek itt. Vagyis csak részben, ugyanis a kék már volt itt, de ez a kék nem az a kék, ugyanis ez immáron teljesen hibátlan. A piros az 1999-es Coca-Cola ötös pakkból származik, ami az addikton szerepelt nem is olyan rég - persze ez a piros nem az a piros. A harmadik delikvens pedig egy régóta áhított darab, ami szintén egy ötös csomagban kapott helyet eredetileg. Az évszám 2006, a kerék egy hatalmas nagy ötküllős, ami a dagonyázás következtében kicsit sáros lett. Jutott a sárból az aranyszínű kasztnira is, amit piros-fehér dekorációval dobtak fel. Nem tudom miért, de engem az összkép egyből megfogott, mikor először láttam. Ráadásul a sors iróniája, hogy ez ugyanaz a példány, amiről anno lemaradtam egy aukciós portálon.

 Beelőzi a többit
 Jéghidegen az igazi
Kicsit lemaradt, de végül befutott

1 megjegyzés:

pittlaren írta...

Ah, szívemnek mily' kedves látvány :)

Az arany listás volt, most felkerült mellé a kék is. ( utóbbi számomra ismeretlen volt)

Szép találat, grat!