Az összehasonlítós bejegyzések témáját illetően mára egy újabb Matchbox és annak magyar másolatának összeugrasztása az apropó. Ezúttal a Matchbox BMW 3.0 CSL modelljét hasonlítom össze a Modell Auto saját megvalósításával. A fenti linkeken mindkettőről volt már szó, így én most inkább csak a hasonlóságokra és az eltérésekre koncentrálok. Sajnos most sem makulátlanok az alanyok, cserébe jó áron sikerült hozzájuk jutnom és a lényeg így is látszik, főleg hazai készítésűnek a tartóssága, már ami az alváz oxidációját illeti.
Balra az angol, jobbra a magyar BMW
Elöl tulajdonképpen minden megvan a másolaton is, még ha nem is olyan szépen, vagy ugyanakkora méretűek, gondolok itt a lámpákra
A Matchboxhoz képest jóval kisebbek a hátsó üléssor oldalsó ablakai a piroson. A kerekek minősége messze elmarad a Superfast kerekektől, ráadásul nincs kilincs sem, de a szellőzőnyílás meg van. Az oldalsó domborulat viszont szerintem markánsabb a magyar kisautón.
Kicsit nagyobb a hátsó ablak, kisebb a rendszám, valamint hiányzik a csomagtérnyitó és a kipufogó a magyar modellről. Cserébe ronda öntéshiba található a csomagtartó élénél.
Befoglaló méretük stimmel
A tankbetöltő nyílás mindkettőn megvan, de a hátsó sárvédők domborítása nem ugyanabban a magasságban ér véget a két kisautón
Nagy különbség, hogy a pirosnak nem nyílik az ajtaja és még beltere sincsen, ezért ilyen sötétek az ablakai
Az alváz is átalakult
1 megjegyzés:
Mintha a Matchboxnak hegyesebb lenne az orra, nem?
Megjegyzés küldése