2013/02/14

Matchbox 2013 Exotic Rides 5-pack – TVR Tuscan S

Én valahogy úgy vagyok az ötös, meg a hármas csomagokkal, hogy csak akkor veszem meg őket, ha legalább a bennük lévő járművek fele tetszik. Különben inkább nem és nem szoktam „felszeleteléshez” megvenni őket. Nem így porsche kolléga! Ő az idei, Exotic Rides – kb. Egzotikus Verdák – ötös csomagot kizárólag a benne tanyázó, Nagy Madár színű Porschéért vásárolta meg, és hogy egészen őszinte legyek, nem is tudom érte hibáztatni.

Űrburgonya újratöltve
Mindig olyankor jövök rá, hogy már jó ideje műveljük ezt a blogot, amikor régi postokat linkelek, úgyhogy most is rá kellett csodálkoznom, hogy bizony-bizony 2008 augusztusában volt, amikor a brit illetőségű űrbékáról írtam. Akkor nem átallottam egyszerűen letuszkanozni a Tuscan S-t – ezt most javítottam is így utólag. Mea culpa, mea maxima culpa! Ott lusta módon csak a Wikipédia szócikkét idéztem, de olyan nagyon sok elmesélni való nincs róla. Az 1999-2006 közt gyártott TVR Tuscan változatok 3,6-, 4,0-, 4,2 literes, sorhatos blokkokkal készültek és 350-től, 440 paciig voltak képesek kiküldeni a ménest, egy ötsebességes kézi váltón keresztül. Az üvegszálas karosszériás járgány bármelyikkel irtózatosan nagyot lépett, pont e post tárgyát képező Tuscan S az, aminek a 0-100 km/h, 3,68 másodperc alatt megy. Már ha van hozzá kedve, merthogy legendásan megbízhatatlan.

Csomagba bújtatva
Nem tudom mi teheti, de a Matchbox TVR Tuscan S természetes élőhelye az 5-ös pakkok és a spéci kiadások, az 1-75/1-100 sorban mindössze 2006-ban, 2008-ban és 2009-ben fordul elő. Azt kell mondjam, hogy ebben az ötös csomagban fellelhető példánya talán az egyik legvonzóbb. A fekete karosszériájának csillogását egyedül a küszöb környéki piros-fehér csík, és a Tuscan S embléma töri meg. Kár, mert számos fénykeltő berendezése bőven elviselne némi kiemelést – na nem, mintha a többi verzióját agyonvágták volna ilyesmivel, ha minden igaz, egyedül a 2007-es BoB változata kapott ilyesmit.

Ha valaki megkívánta volna, akkor keresse ez ügyben bátran porsche kollégát, mert ő áruba szeretné bocsátani!

 Matchbox, 2013 Exotic Rides 5-pack.
 Telefonos Csávó autókereskedésébe új áru érkezett. TVR Tuscan S.
 Ebben a színben, ezekkel a kerekekkel kifejezetten dögös!
 A fényezésen kívül annyira jelentéktelen festést kapott, hogy csak akkor tűnt fel, hogy van rajta ilyesmi, amikor fotóztam.
 A beltér, az bizony rettenetes!
 Nagyon nagy kár, hogy nem emeltek ki rajta semmit, pedig bőven volna mit, ami nagyon feldobná ezt a modellt.

3 megjegyzés:

RÁJEN írta...

http://www.youtube.com/watch?v=qh5siM_vcOw

Sam. Joe írta...

Megfordult a fejemben, hogy berakom ezt a videót, de viszonylag kevés Tuscant, viszont maximális, püffedt fejű Travoltát tartalmaz... 8-)

Tommi írta...

Nekem a magam részéről tetszett a Kardhal című film. :-)