2024/09/13

Matchbox MB-05 Stars of Cars BMW 328i Police (E46)

Ha a hetet egy E46-os kupéval kezdtem, akkor nem hagyom ki a ziccert és egy E46 szedánnal zárom.

A hét eleji, Hot Wheels E46-os kupéról szóló postban eléggé levettem a keresztvizet a hibái miatt. Ez a 2004-es, Stars of Cars sorozatból – mely egy csak az USÁ-n kívül értékesített, az 1-xxx soron felüli extra széria volt – való szedán sem tökéletes. Szerintem olyan, mintha felszedett volna pár kilót, de közel sem látom annyira elrontottnak, mint amazt. Meglepően sok verziója előfordult már nálunk, civil és megkülönböztető jelzést viselő is. Semmiféle logikát nem látok benne, hogy ez mitől függ, de fém- és műanyag alvázzal is készültek. Az előbbi linken találhatók mind műanyag alvázúak – ebből van a több – kivéve Tommi szépséges civil változatát, illetve az én nem annyira szépséges rendőrségi verziómat.

Amit ebben a postban láttok szintén műanyag alvázas. Legnagyobb erénye a kék-ezüst, német rendőrségi festés, ami szerintem telitalálat. Pont akkor jött ki, amikor a hagyományos zöld-fehér/ezüst festési sémáról kezdtek átállni erre. Összességében szép járgány, bár ezeket a csepp motívumos kerekeket annyira nem szeretem.

Van egy kiállása, na!

Akkoriban kezdtek az NSZK rendőrségei átállni erre a kék-ezüst sémára, amikor ez kijött.

A jellegzetes Hella fényhidat nem spórolták le a tetejéről. Mi pedig támogatjuk a fényhíd-ipart - mint az közismert.

Ennél a keréknél sokkal szebbet is tettek már ez alá az öntvény alá.

A beltere is egészen részletes.

A "Stars of Cars" szériába az is belefért, hogy a hátulján is kapjon festést a lámpatest - mint ahogy az elején is.

Nincsenek megjegyzések: