2024/09/01

Majorette Volvo FMX + 2x20ft Container Maersk

A mai post remek példa arra, hogy egy eltérő motívum mennyire más karaktert tud adni egy kisautónak!

Ha a Majorette nem úgy hívná ezt a nyerges szerelvényt ahogy (az a címben szerepel), nem is biztos hogy nekem leesne, hogy ez bizony szög ugyanaz, mint ami Volvo FMX Construction Container néven már szerepelt itt. A névadó az utóbbinál is természetesen a gyártó. Csak a nyerges kéttónusú festése, illetve az iroda, vagy lakóhelyiség konténerek annyira másnak láttatják! SZERKESZTÉS: porsche szúrta ki, hogy mégsem teljesen ugyanolyanok a konténerek. A lakókonténereken az ajtóknak-ablakoknak kidudorodik a felülete.

Ezúttal közönséges, 20 lábas konténereket szállító szerelvény jelmezét húzta. Már korábban bevallottam, hogy a Maersk arculata nekem nagyon tetszik – ugyanebben a postban bővebben is mesélek a cég történetéről. Úgyhogy nagyon könnyű dolguk volt, hogy kiénekeljék a sajtot a csőrömből kicsalogassák a bankókat a pénztárcámból!

Az a helyzet, hogy jó ez nagyon! Mikor Kis Kéz jelezte, hogy szeretne kamionokat és apukája A Kéz hozzám fordult tanácsért, nem véletlenül a Majorette-et, meg a Sikut ajánlottam a figyelmébe. Meg még valami mást is később, de az majd egy másik post tárgya lesz.

Tudom, hogy egy kisebbségbe tartozom a véleményemmel, de akkor is! Ez kérem szép!

Nekem annyira tetszik a Maersk arculata, hogy mint egy szirén a dalával, teljesen elkábított. Elsőre nem is esett le, hogy ez bizony szög ugyanaz, mint az a bulldózersárga szerelvény, amit fentebb linkeltem.

A 20-lábas konténerek is majdnem ugyanazok, itt hétköznapi szállítókonténerek, ajtó és ablak kitüremkedések nélkül.

Továbbra sem úgy nyílnak, mint ahogy kéne nekik, de legalább nyílnak és így jót lehet játszani velük!

A Maersk-kék is lebuktatja, hogy oszlopot szállít! Ezt leszámítva nagyon tetszik, szép, részletes a festése.

Töprengtem affelett, hogy nem állna-e neki is jól a kéttónusú festés.

Aztán arra jutottam, hogy jobb ez így. A bulldózersárga elviseli maga mellett a feketét - sőt, jól is mutatnak együtt - de ez a világoskék nem. Jó ez így!

Itt kérem minden fém! Figyelsz, Mattel fiam? Áh, dehogy figyelsz...

NRFB.

Nincsenek megjegyzések: