2024/09/09

Hot Wheels Car Culture Container Set - Strasse, Autobahn, Autostrasse – Harmadik rész: BMW M3 (E46)

A szettből ez a kupé BMW volt az egyik kedvencem. A személyes találkozó kijózanított! Ez egy távolabbról nézve nagyon SZÉP, de közelebbről szemügyre véve egyáltalán NEM JÓ kisautó!

Kötelező gyakorlatok

A közelmúltban egészen meglepett, hogy már hány E46 szerepelt e lapokon. Volt már valamifajta típusismertető is az én tollamból szövegszerkesztőmből, de olyan igazi, első kézből szerzett tapasztalatokat leíró nem. Ezért javaslom az Autónavigátor, E46-hoz szóló szerelmes levelét – melynek minden szavával egyetértek – elolvasni!

Ami a tőlem szokásos hozzáadott értéket illeti, a 2006-os amerikai E46 kupé brossúrával tudnám le a penzumom.
















Elhotvílszelve
Az E46 kupét én egy kivételesen szép autónak találom, fantasztikus arányokkal. Szerintem ezen csak rontani lehet, nem érdemes birizgálni. Természetesen a Hot Wheels megtette és rontott rajta! Első blikkre az első kerekeknél nem is annyira feltűnő, de hátsóknál viszont nagyon, hogy groteszkül óriási kerékjáratokat kanyarítottak alá! Azt még megbocsátanám, hogy a tető ívét sem sikerült eltalálni, mert nem feltűnő – túl fel van húzva, túl „púpos” –, de a „szekérkerék az alagútban” nekem már sok. Persze a beltérben pizza a kormány.

Ha azt gondoljátok, hogy túlzóak az elvárásaim, hát nem! A Realtoy / Fast Lane E46 kupé tökéletes, a Majorette méltó párja és még az ajtajai is nyithatóak. Mindkettőnek szép, részletes a beltere is és – meglepetés – a kormánykerék sem egy pizza rúdon. A névtelen gyártótól származó kabriót – első link ebben a postban – meg nyugodtan vehetne a Mattel minden tervezőjének nézegetni, hogy „Na, ilyesmiket lécci! Köszi!” Én egyre inkább kezdek kiábrándulni a Mattel termékekből.

A BMW E46-ból már annyi verziót megírtunk, hogy – dobpergés, fanfárok – felvettem a Bubba-Gump listába is.

Ha a pakk további tartalmára vagytok kíváncsiak, akkor a címkefelhőben megtaláljátok hozzá a tag-et.

Ebből a szögből nézve minden rendben!

Itt kezdődnek a bajok! A kerékjáratok groteszkül óriásiak!

Kevésbé feltűnő, hogy a tető íve sem jó, túl "púpos".

A hátsó kerékjárat teljesen kinyírja az öntvényt. Komolyan rossz nézni, pedig a "felnik" szépek. A beltérben természetesen a kormánykerék egy pizza rúdon.


Ez a nézete is csini.

Még az oldalra kikandikáló kerekeket is megbocsátanám.

Érdemes feltekerni a katalógusban az ugyanebből a szögből készült képhez! Nézzétek csak meg, hogy hol vannak a kerékjárati ívek az övvonalhoz képest! Ha már ott jártok, akkor a tető ívét is vizsgáljátok meg!

Mondanám, hogy "Kár érte, kiváló ügynök volt!", de nem mondom, mert csak a mondat eleje igaz.

De legalább fém az alváza!

Nincsenek megjegyzések: