Vannak Matchboxok, melyeket annak ellenére népszerűek, hogy az eredeti autóra csak messziről, ködben és éjszaka emlékeztetnek. Igazából sokszor akkor döbben rá az ember, hogy a Matchbox mennyire „nem jó”, amikor szembe jön vele másik gyártótól az adott típus és az bizony tökéletes!
Ez történt az előző
részekben
Nem
csupán a típusismertető ügyében, melyet Bolla Gyuri celebrál
egy kitűnő videó képében, hanem a Matchbox, és az abból
képzett illegális másolatok kapcsán is javaslom, hogy keressétek
fel ezt a postot. Itt a CSi / CSL különbség is kiderül.
Ez
úttal sem hagylak benneteket katalógus nélkül, ezúttal
1974-ből!
Bocsánat, a hátsó borító vegytiszta trollkodás a részemről!
Könnyed és elegáns
Bár teljesen véletlen, hogy ezt sikerült beszereznem, de pont ezt a metál, burgundy-vörös fényezését találom a legelegánsabbnak. A többi kerékváltozata sem rossz – sőt, nagyon is jó – de nekem ezzel a háromágú „felnivel” tetszik a legjobban.
A Majorette nagyon jól visszaadja az eredeti... Hú, nem is tudom igazán mi a jó jelző erre! Talán a „könnyedség” a jó szó. Szóval azt, hogy ránézésre egyáltalán nem érződik nehéznek. A Matchbox, ehhez a precízen kimunkált remekhez képest olcsó, „temus” kópiának tűnik!
Pont ezt a színváltozatát találom mind közül a legelegánsabbnak és pont ezekkel a kerekekkel tetszik a legjobban, de teljesen véletlen, hogy ezt sikerült beszereznem.
És igen, nyílnak az ajtajai! #regenmindenjobbvolt
A nagyjából elpusztíthatatlan, fém vonóhorog felett ezen a modellen még nincs ott a jellegzetes "Majorette-nyuszifül" ami a vontatmány kampóját hivatott az úgynevezett játék közben a helyén tartani. Nem mondom, hogy így nem szebb!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése