2024/04/29

Hot Wheels Porsche 928S Safari

Majdnem úgy kezdtem a mondókámat, hogy a Matchbox után a Hot Wheels is alkotott egy terepre szánt Porschét, de aztán eszembe jutott az típus amivel még adós vagyok felétek. Vegyétek úgy, hogy nem mondtam semmit és azt is csak nagyon halkan.

Na, de ha már említettem a kedvenc kisautós márkám nem kifejezetten aszfaltozott utakra való modelljét, amiről alaposan a premier modell kapcsán írtam, majd a beteges mennyiségű fehérrel itt - majd itt is egy kicsit - foglalkoztam. A 928-hoz színben passzoló, 70-ik évfordulós kiadással is találkozhattok már nálunk. Szóval a színharmónia miatt adta magát, hogy a legfrissebb Matchbox 911 Rally szerepeljen a Hot Wheels 928S Safari bemutatójában, kifejezetten jól mutatnak együtt.

A Porsche 928-as a Matchbox kapcsán ismerős lehet, az a bizonyos S - 1980-86 között készült - verzió meg nagy vonalakban annyival több az alapnál, hogy kapott előre és hátra is egy kis fekete légterelőt. Aztán a vége felé a motor öt literes lesz és 300, 310, majd az utolsó évében 288 lóerős lesz, miután megkapta a katalizátort. Az, hogy ilyen rali verzió készült-e belőle nem tudom pontosan megmondani, én nem találkoztam vele. Persze van egy-két "elvetemült" aki kivitte terepre, de inkább pályaautókat faragtak belőle. Szóval én ezt inkább fantáziának mondanám, de annak mondjunk nem lett rossz, amíg el nem jutunk a hátsó fertályig, de a többit inkább a képeknél mondom el róla.

A Matchbox terepre termett 911-e színben passzoló 928-at kapott
Sajnos csak a kiegészítő lámpák kaptak festést, pedig ebből a két színből azért legalább a bukólámpát megoldhatták volna
Mindig jó, ha valódi márkák nevei kerülnek fel a kisautókra
Sivatagi felszerelés a tetőcsomagtartón
A hátsó fertály a gyengéje, a tetőcsomagtartó nem fest túl szépen, ahogyan a nagyon mélyre ültetett lámpák sem
Egy igazán "szépen" kivitelezett kipufogórendszer
Hot Wheels Porsche 928S Safari

Nincsenek megjegyzések: