2021/05/31

DeAgostini Legendás Buszok a Múltból sorozat – Ikarus 66

Igazából ez a busz már szerepelt itt, csak akkor nem így hívták. Akár az is állhatna a címben, hogy „update” – nem, nem a csimpánzcsöcsös vizesnyolcas miatt.

Már korábban tisztáztuk, hogy az Edition Atlas és a DeAgostini egy tőről fakad. Ez a magyarázat arra, hogy tulajdonképpen ez a két, 1:72 busz teljesen egyforma, a Mávaut logót leszámítva. Az Edition Atlasnál minden puskaporom ellőttem a témában, úgyhogy sok mondanivalóm nem maradt. Hogy miért szereztem be egy másodpéldányt, ha ennyire egyformák? Nos, ezt az egész sorozatot én vitrinlakónak szánom és azt gondoltam, hogy a „Faros” legnagyobb attrakciója pont a feneke, ezért mennyire jól mutatna egy másodpéldány popóval előre. Arról meg tulajdonképpen mindegy, hogy hiányzik-e a Mávaut logó vagy sem – mert nekem kicsit kopasz nélküle.


Lekerült a viszonylatjelző tábla és a rendszám...

...illetve a "Mávaut" logó az oldaláról. Ezeket leszámítva ugyanolyanok.
Hű, tényleg! Kapaszkodók az ajtóknál! Már emlékszem!
"B" oldal.
Nincs lelkük ezeknek a németeknek, hogy porszívónak csúfolták!

Eddigi Ikarusos bejegyzések a megmintázott eredetik gyártásának sorrendjében:

Nincsenek megjegyzések: