1989-óta
Kevés autó maradt a mai
világban, ami a vezetési élményről szól úgy, hogy nem akar
mintegy mellékszolgáltatásként meggyilkolni. Az MX-5 a
kezdeteitől fogva ilyen. Azt szeretem benne, hogy nem akar többnek
látszani, mint ami. Azt mondják, hogy kicsit olyan mint a
legdurvább kábszer, egyszer kipróbálod és vagy azonnal
beszippant és nem ereszt, vagy egyáltalán nem fogod érteni.
Annyira jó ez a reklám, ami végigszalad az MX-5 generációkon, hogy szinte nem is érződik rajta, hogy reklám. Gyönyörűen fotografált, jól vágott, itt a helye!
Kerestem egy jó cikket a hazai sajtóban a 2014-ben debütáló, legfrissebb MX-5 generációról az ND-ről. Kérlek fogyasszátok típusismertetőként, majd térjetek vissza ide!
Két sajtófotónak sem tudtam ellenállni...
2016-óta
A
Matchboxnál az ND széria 2016-ban debütál. 2017-ben és 2018-ban
is megjelenik egy-egy verziója, de aztán csak 2020-ban tér vissza.
Ez utóbbi az, amit ebben a postban igyekszem bemutatni nektek.
Nagyjából ez az a szint, amit én egy játékszernek szánt kisautótól és 2021-ben elvárok. Jó arányok, szép szín, festékkel szépen kiemelt részletek, a beltérben is azonosítható részletek. Egyetlen ponton tudok belekötni: Az a nyomorult pizzakormány, az ne lenne! Egy nyitott tetejű autóban ez egy fájóan elnagyolt pont, ami nélkül egy jelző illene rá: Tökéletes.
2020-as MB-35 verzió. Jó szín, szép kerekek.
...és a püspökfalatján is!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése