2013/09/26

Matchboxon kívüliek: Corgi Ford Transit Wrecker - UPDATE

Az ember azt hiszi, ha kiszemel egy neki tetsző kisautót, amiből vesz egy számára sokkal nyerőbb festésűt, de végül beszerzi az eredetileg kinézetett is, akkor nyugodtan hátradőlhet, lévén a dolog kipipálva. Valami ilyesmi futott bennem végig, mikor megvettem az alant láthatő zöld kisautót. Először ügye a Porsche logós Corgi Ford Transit vontatót vettem meg, majd nem bírva a véremmel a BP-s festésűből is szerváltam magamnak egyet. Erre tessék, a BP-s egyik(?) színvariánsát sem tudtam otthagyni, mikor Flohmarkt-ozás közben kiszúrtam. Csekély ára és két pontkopása egyértelművé tette, hogy ez biza jön velem haza. Amúgy a furgonból is van ilyen festésű változat.

 Nagyon tetszik ez a színösszeállítás
Most legalább sárga a villogó

Nincsenek megjegyzések: