Volt már szó e lapokon a
Majorette, Magyarországra
alkalmazott, mentőjárművek témájú 3-as csomagjáról,
de úgy istenigazából csak említés, „van ilyen is” szinten.
Sokáig ingadoztam afelett, hogy kell-e nekem ilyen, mert a tartalma
bármennyire is kedves gesztus egy picurka ország, picinyke piaca
számára, nagyon valószínűtlen. Aztán úgy döntöttem, hogy
igen kell, mert ha már megcsinálták nekünk, akkor illendő egy
kisautószexuálisnak „meghálálnia” az elkészítését azzal,
hogy vásárol belőle. A vásárlást tett követte, a BMW M3-as,
OMSZ mentőorvosi jármű kicsit részletesebb bemutatóját
belecsempésztem egy másik E46-os BMW bemutatójába –
megtekinthető
itt. Afféle folytatásként következzék itt
a trió leghihetőbb tagja!
Kacsapopó
Be kell
valljam, hogy a kortárs, francia automobilokban nem vagyok büfé.
Nincs semmi előítélet a részemről, egyszerűen arról van szó,
hogy egy-két kiemelkedő darabon kívül egyszerűen nem birizgálták
meg a fantáziám. Nincs miért keresni az okot. Olyan ez, mint a
curlingezés, a Való Világ, a sóska, vagy a golfozás. Készséggel
elhiszem, hogy van az, aki imádja ezeket és kedvét leli bennük,
én nem.
Óriási
mázlimra abszolút ellazsálhatom a második generációs Renault
Megáne-ból felkészülést, hogy típusismertetőt írhassak, mert
ezt a feladatot elvégezte a TotalCar! Tessenek
átfáradni oda és elolvasni amit el kell!
Mi több, mozgóképfolyam is készült erről az autóról, illetve
hát a limuzin változatáról, ami majdnem ugyanaz, tehát ez is
fogyasztható.
Javarészt nem a kacsafarú, de mindenképp Megáne II!
A leghihetőbb
Fentebb már
utaltam rá, hogy az egész csomaggal az a bajom, hogy valószínűtlen.
Bár ott tartanánk, hogy az OMSZ meg tudna fizetni BMW-ket, vagy a
rendőrség Porschékat! Költség szempontból a Megáne II
szerepeltetése még a leghihetőbb, pusztán azért valószínűtlen,
mert hazánk állami finanszírozású szervei a német, vagy
legalábbis „német közeli” – értsd: Škoda – gyártók
produktumait preferálják. (Hogy ez most jó, rossz, meg milyen okai
vannak, azt hagyjuk, ez nem az a blog, ahol ilyesmivel foglalkozunk.)
Viszont cserébe kapunk egy igazán remek kisautót! A festésről
csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni! Az ezüst színnel
kiemelt első világítótesteken kívül, a „Tűzoltóság”,
105-ös hívószám motívumok szerepeltetésén kívül kapunk egy
négyszínnyomott tűzoltócímert a motorházra, ami igencsak
szívmelengető látvány! (A „Katasztrófavédelem” és a
„Tűzoltóság” szakkifejezések helyes, vagy helytelen
használatával kapcsolatos trollkodást, ez úton is kérem
mellőzni!) A már említett BMW-n is telitalálatnak gondolom az
OMSZ emblémáját, itt is jól mutat egy „hazai” címer. A kis
Megáne ajtajai nyithatóak, ami manapság már egész ritkaság
számba megy. A beltér nagyon szép, részletes és nem spórolták
le a megkülönböztető jelzést sem, ami talán egy picit nagyobb a
kelleténél, de legalább van. A jellegzetes, „nyuszifüles”
vonóhorog sem bántja a szemem, valami pici utánfutót, valamiféle
speciális felszerelés szállítására simán mögé tudok
képzelni. Talán az amúgy egyáltalán nem csúf, ezüsttel kiemelt
felnik azok, amik némiképp valószínűtlenek egy igáslónak
befogott autón, de talán egyáltalán megemlíteni is a csomó
keresése a kákán.
Azt hiszem a
trióból ez az a darab, ami miatt leginkább elcsábultam és a
bevásárlókosaramban végezte a 3-as csomag. (Amúgy ha valaki
vásárolna ilyet, ajánlom a Müller drogériákat, a minap is
láttam még belőlük a budapesti, Blaha Lujza téren lévő
üzletükben.)
A tűzoltócímer a motorházfedélen, mely a post elején mint iniciálé is megcsodálható. Szívmelengető, nem?
Nyitható ajtó! Nahát! Manapság egészen csodaszámba megy...
Ilyen félbevágott bejgli fényhidat sem láttam még, de legalább van! A feliratokra adnék egy kitűnőt.
Kacsapopó és vonóhorog. A fényképezőgépem változatlanul imádja a pirosat.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése