2013/09/21

Matchbox másolatok: Jin Dei Le – Airdrome (sic!) Catena

Ismét – merthogy volt már e lapokon ilyesmi – sikerült Matchboxra erősen hasonlító tárgyat lelnem. A Matchbox 1-75 és Convoy sorozatában is szereplő Tractor Cabra erősen emlékeztető valamit láttam a kedvenc kínai vietnami boltomban.

A rettenetes angolsággal íródott feliratú dobozokhoz, azért ereszkedtem le a legalsó polcig, hogy szemügyre vegyem a bennük lévő kiegészítőket, de azok sokkal nagyobbak, mint amik nekem kellenének az 1:6x méretarány közeli kisautókhoz. Ekkor észleltem, hogy a Matchbox, sohasem volt kamiont mintázó kisautójához erősen hasonlító valamit sikerült készíteniük.

 Nem éppen a legminőségibb valami - bár az a piros tartálykocsi egész pofás -, jól áll neki a távolság.
 Bocsi a rettenetes képért, ami amúgy is telefonnal készült, de nem akartam megkockáztatni, hogy kihajítsanak a kedvenc ázsiai boltomból! Hol vennék akkor lila tehenes szénhidrátot olcsóért? A lényeg azonban - talán - kivehető.
 Van nagyobb kiszerelésben is!
 Ismerős?

Nincsenek megjegyzések: