2012/08/11

Matchboxon kívüliek: Hot Wheels Rig Wrecker - UPDATE

Miután az első Hot Wheels Rig Wrecker a birtokomba került, sejtettem, hogy lesz még nekem belőle több is. Nem is tévedtem, hiszen azóta már mutattam két másik verziót is, amit most még kettővel - részben hárommal - fejelnék meg. Elsőként a legfiatalabbal kezdeném, ami talán a legkevésbé mutatós is. Ez a fekete darab egy 2001-es ötös pakkból származik, ami nem is lenne rossz, ha nem piros lenne a szélvédője - na jó, a Viper felni sem áll neki túl jól.

A fehér verzió már sokkal izgalmasabb, hiszen az az 1983-as premier darab, fém alvázzal és klassz kerekekkel. Sajnos nem makulátlanul került hozzám, valamint a gémje sem volt már meg, igaz Templair felújítási alapnak adta nekem. Annyira azért volt jó állapotban, hogy sajnáljam szétfúrni, ezért fehér festékfilccel szépítettem a kopásokat, majd tettem rá egy gémet. Utóbbival szerencsém volt, ugyanis egy rosszabb állapotú, ugyanilyen fehér példányt is kaptam mellé, aminek még meg volt a gémje. Ez a darab ráadásul már az 1989-es műanyag alvázas kivitel, így egy kicsit sajnáltam, de már megvan a hasznosítására a tervem.

A piros szélvédőért kár volt
Felniből is van jobb is a kínálatban
A premier verziónak még masszív, fém lököse van
Újra lett gémje
Ugyanaz a téma, merőben más kivitelezéssel
Balra a megmentett, jobbra a donor
Fém kontra műanyag. A kúpos szegecselés nem könnyíti meg az ember dolgát.

1 megjegyzés:

pittlaren írta...

Szerintem vagány a piros üvegezés, marha kontrasztos a fekete fényezéssel. Bírom az ilyen megoldásokat.