2012/08/21

Matchbox MB-74 Toe Joe – UPDATE

Tulajdonképpen az egészről Tommi tehet. Elvonszolt egy Matchbox lelőhelyre, ahol elém vetette magát ez a Toe Joe egészen vonzó áron. Úgy emlékeztem, hogy nekem más színű horgokkal van ilyenem, ezért megvettem. Aztán már itthon derült ki hogy teljesen rosszul emlékeztem, zöld Toe Joe, nincs más színű horgokkal, mint piros. (Azt hiszem ez az első és egyetlen indok arra, hogy nekem miért kéne valami internetképes tablet. Gyorsan rá lehetne nézni az oldalra, meg a nagy, szent antiópiai gyűjtemény XLS-re, ilyen kérdéses esetekben.)

Az is itthon derült ki, hogy ami nekem megvan az a „5 arch” kerékváltozat, az új beszerzés meg a „máltai kereszt” kerékverzió. A színeltérésekbe nem mernék belemenni, csak akkor tudnám megmondani biztosan, hogy van-e köztük eltérés, ha egymás mellé tenném őket, de talán ez világosabb zöld, mint a régi.

Alapvetően nem szoktam ilyen apró eltérésekre rágyúrni a felhalmozást illetőleg, de ha így alakult, megmarad.

Az apró eltérés okán, a gyűjtési szokásaitokról kérdeztelek benneteket:
Minden apró eltérést felhalmozok!
  2 (11%)
 
Csak a lényeges eltérésekre megyek rá!
  11 (64%)
 
Troll vagyok!
  4 (23%)
 

 Alapvetően nem szeretem a Matchbox hetvenes évekből való, fantáziajárműveit, de a Toe Joe kivétel. Klassz ez a vontató, jó játékszer, gyerekként is nagyon szerettem.
 Kicsit - talán - világosabb árnyalat, mint amilyenem már volt, de mindenképp más kereke van.
Mental note: Zöld Toe Joe csak piros horgokkal van!

2 megjegyzés:

Tommi írta...

Ez az! Fogd csak rám! :-D

Amúgy szerintem a szavazáshoz kellett volna olyan opció is, hogy "Az adott kisautótól függ."

porsche írta...

Ilyenem még nincs, majd lassan becsipegetem ezt a többi vontatós mellé.