2009/08/19

3 évesek vagyunk

Ma három éve annak, hogy a Matchbox Memories-ra kikerült az első (két), valódi tartalmat hordozó post. Én innentől számítom a blog születését, bár már korábban elindítottam a Bloggeren a lapot, de akkor csak az első, kezdetleges formájába próbáltam önteni.

Mindenekelőtt köszönöm nektek, az olvasóknak hogy látogatjátok az oldalt, ami eredetileg a gyűjtőszenvedélyem kirakatának indult és tulajdonképpen leginkább Nektek, visszatérő látogatóimnak köszönhetően növekedett és fejlődött valami mássá, sokkal többé.

Köszönöm Porschénak és beczlnek, hogy csatlakoztak hozzám és nem kevés munkával hoznak létre izgalmas és érdekes tartalmat itt, mindannyiunk szórakozására.

12 megjegyzés:

matchbox írta...

Gratula az eddigiekhez és további jó munkát, szórakozást!

beczl írta...

Még legalább ennyi évet a blognak. P.S.: A tortából nem kapunk? ;-)

Andrew0807 írta...

Bazz tegnap elfelejtettem írni.18-án egy éve íródott az a poszt ami újra pályára állított.:D Igaz a postot valamikor szeptember közepén(?) olvastam de ez nem számít.

Névtelen írta...

Gratulálok, csak így tovább!!!!!!!!!! :-)

Sam. Joe írta...

Ne dőljetek be a romlott nyugat ópiumának, ez a torta csak illusztráció, nem valódi. Köszi mindenkinek a jókívánságokat.

RÁJEN írta...

Én már a 9. hónapban vagyok, ennek a fényében főleg tudom értékelni a 3 évet, boldog szülinapot!

porsche írta...

Remélem ennek a többszörösét is megéljük majd;)

Tommi írta...

Gratulálok, kolléga úr!

Zsizso írta...

Heppi Börszdéj!

PMGabi írta...

Grat!
És szívesen..! :)))
Reméljük sok évig lesz még a blog! :)

lojekb írta...

Gratulálok a szülinaphoz,csak így tovább!

Ikarus 256 írta...

Boldog Szülinapot! ;-)