2009/08/07

Felújítás: Corgi Ford Transit

Sokáig tartott bár, de végre sikerült eljutnom odáig, hogy van elkészült felújításom. Mondjuk speciel nem Matchbox - a következő már az lesz -, hanem a Corgi által gyártott platós Ford Transit. Hozzám elég ütött kopott állapotban érkezett, illetve csak három kereke volt. Szerencsére a karosszéria ép volt, így kromofágozás után lehetett is festeni. Hogy megkönnyítsem a dolgomat, vettem fehér alapozó festéket, és azzal fújtam le először. Mindjárt szebben fedett a sárga, két vékony réteg elég is volt belőle. A szélvédője érintetlen maradt - a tisztításon kívül -, remélhetőleg csak egyelőre, attól függően, hogy miként válik be a felújítási kísérletem. Az alvázból csak ki kellett vágni az első tengelyt, illetve a hátsónak a rögzítését, majd helyet kellett csinálni a vastagabb Siku tengelynek. Mielőtt azonban beragasztottam volna, egy alapos tengelyegyenesítésen estek át. Eredetileg Majorette kerekeket terveztem alá, de annak a nyomtávja keskeny volt, a Matchboxé is vagy keskeny, vagy túl nagy. Kárpótlásomra ezzel sokkal jobban tetszik a járgány. Úgy érzem kezdek ráérezni a festésre, bár így is van, aminek újból neki kell majd állnom, de hát tapasztalatot nem vehet az ember ügye.

Három keréken egyensúlyozva
Biztosan sokat tudna mesélni
Darabokban, első tengely még a helyén
Ilyen lett a végeredmény
Csak a szélvédő érintetlen
Jó kontrasztot ad neki a fehér küllös felni
A sok él kicsit megnehezítette a fényezést

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép lett, ez a felni tényleg jó választás volt.

RÁJEN írta...

Gratula, szerintem állat!!!
(Én akaratomon kívül a gazdája lettem a minap egy Trackside gyártmányú Transitnak, ami olyan, mint a MB-66, csak zár, nagyon édes. Pedig teherautókat nem gyűjtök...)

Andrew0807 írta...

Nagyon szép lett!

porsche írta...

Köszi fiúk az elismerést:)

Ikarus 256 írta...

Ez a kerék telitalálat, és a festés is nagyon jó lett. Lámpákkal, emblémával mi a szándékod? Nem fested ki?

Andrew0807 írta...

Bár ma töltöm a 17-et ezután nem sokkal van egy másik fontos évforduló is. '08 08. 18-án a vw thinges poszt volt az ami újra elindított az mb és hw gyűjtés felé:D

porsche írta...

Lámpák, emblémák: én főként az eredeti állapot helyreállítását célozom meg általában. Az 57-es pick-up viszont már modding lesz a javából, attól függően, hogy az mennyire sikerül, úgy vetem majd bele a lámpafestésbe. Főként az tart vissza egyenlőre, hogy végre sikerült szépen lefényezni, sehol nem lett matt, de egy mozdulattal elszúrhatom az egészet a végén:) A következőnél leírom, hogy mire gondolok.

Zsizso írta...

Szép!

Tommi írta...

Bejövős lett, nagyon bejövős. Mondjuk a hátsó sárvédőket feketére festettem volna a helyedben.

PMGabi írta...

Jó lett nagyon! Grat!

Ikarus 256 írta...

Porsche: OK, akkor tökéletes! :-D Küldtem e-mailt. Megkaptad?

beczl írta...

Nagyon jó, karakteres lett. :-)

Sam. Joe írta...

Hát ez bizony vadállat lett, na! Aki tud, az tud! Én is arra bíztatlak, hogy ne állj meg itt, a hűtőrács sír a fekete után.

Sam. Joe írta...

Andrew0807: Boldog szülinapot kívánok! Atyaég... Sohasem gondoltam volna, hogy a blogom indít majd el embereket lefelé a lejtőn! A felelőség barátaim, a felelőség! 8-)

Andrew0807 írta...

Sam.Joe:Ne hibáztasd magad :D
Ez csak fölébreszette bennem a gyüjtői szellemet:D

porsche írta...

Ikarus 256: Sőt, már meg is vettem, és képét is küldtem róla;)

Sam.Joe: Azért ne hibáztasd nagyon magad, de engem is te löktél bele a szakadékba, sőt még ügye a blogodra is írogatok XD

Andrew0807: Füled bokáig :D

Úgy mindenki: Köszi a dicsérő szavakat, nem hittem volna, hogy ekkora sikere lesz. Annyira biztattok, hogy még a végén nekiállok cicomázni. De ha elrontom, az a Ti lelketeken fog száradni :))

Andrew0807 írta...

Porsche:Köszönöm nagyon :D

Ikarus 256 írta...

Andrew0807: Ha jól emlékszem te kértél infót Zsolt_t3-ról. Ha jól megy, akkor tudok hamarosan segíteni. Többit e-mailben: rauschertamaskukacgémélpontkom