2009/08/23

Felújítás: MB-53 Jeep CJ6

Mivel az alap egész jó állapotban volt, így nem volt vele nehéz dolgom. Egyedül a bal hátsó sárvédőt kellett lakatolni, mivel valaki megpróbálta ott szétfeszíteni. Ennek eredménye lett, a kiálló lemez, illetve a platón levő kicsi kitüremkedés. A szokásos szétfúrás, kromofágozás, majd fényezés sorrend következett. Az alvázat kicsit átpucoltam fémtisztítóval, főként az első és a hátsó lökhárítóra koncentrálva. Az első lökös bal oldala kicsit befele hajlott, de ennek a visszaegyenesítése sem okozott nagy gondot. A kerekeket ezüst festékfilccel tettem szalonképesebbé. Száradás után a ponyvát és az alvázat pillanatragasztóval fixáltam a helyére.

Viszonylag jó állapotban volt
Itt kellett kicsit lakatolni
Darabokban
Festés közben
Kész állapotában
Természetes közegében...
... amint a széles pampákon...
... legelészik éppen

10 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Két gondolat:

1. Az eredeti állapotról készült fotón nem látszik jól, hogy mennyire szét volt feszítve a felépítmény és mekkorát terpesztett alul. Szép lakatosmunka!

2. Járatok több, amerikai autós periodikát is. Ott időnként értekeznek az eredetinél jobb állapotúra felújított autókról. Na, ez pont ilyen lett! Jobb mint, az eredeti. Szép munka, gratulálok!

RÁJEN írta...

Nagyon faja!

Andrew0807 írta...

Gyönyörű lett.Nem is látszik hogy ezülst a filc.Inkább króm!Egyébként mi a filc neve?

Andrew0807 írta...

Látom mellette ott száradt egy truck is.

beczl írta...

Jó lett, mintha gyári-új lenne. Én is elkövetek 1-2 hasonló felújítást, de sajnos az eredeti állapotot mindíg elfelejtem megörökíteni. :-)

porsche írta...

Köszi mindenkinek, igyekszik az ember:)

Joe: 1. Valóban, sajnos futószalagon fotóztam, akkor ez eszembe sem jutott.

Andrew0807: Uni. Pirosat ne vegyél, mert elég halovány, pedig lámpákhoz jó lett volna:( Sárgám van még, azzal nincs gond, kékbe és zöldbe láttam még (Office Depot). Ha nem kapsz szólj, amúgy egy mostani MB az ára.
http://www.uniball.com/catalog/images/product/1740photo.jpg

Ne tessék puskázni a képről, már kész van, az lesz a következő.

PMGabi írta...

Nájsz lett! Nagyszerű! :)

Névtelen írta...

Szerintem is nagyon szép lett!!! :)

Ikarus 256 írta...

Szép munka ismét! ;-)

Zsizso írta...

Nagyon szép. Szerintem is jobb lett mint az eredeti.