2011/08/20

Matchboxon kívüliek: Hot Wheels - Ford Stake Bed

Azt, hogy a Hot Wheels kínálatára sosem volt jellemző a haszongépjárművek sokasága, már megemlítettem a múltkor, a Rig Wrecker kapcsán. A mostani páciensünk tulajdonképpen a testvérének mondható, hiszen ugyanolyan teherautóról van szó, csak éppen más felépítménnyel. Ezúttal egy platót kapott, amit magasra húzott rácsos oldalfalak vesznek körül, éppen csak a haszonállat hiányzik belőle. 1983-ban került először forgalomba az első ilyen teherautó, akkor még persze fém alvázzal. A nekem meglévő szalagkorlát építők munkaeszközeként szolgáló darab az utolsó évéből, 2001-ből származik. Kicsit extrém, hogy nyitható, de ügye mindenki hallott már a platform hasznosításról, így nem meglepő, hogy billencses kivitele is van. Az ötlyukú krómfelnik talán egy fokkal jobban mutatnak alatta, mint a Wrecker sokküllőse, de nem igazán mondható teherautósnak. Ettől függetlenül szerintem egész jó az összkép, talán ezért is tettem félre oly rutinosan a turkálóból, pedig nem is én vagyok a teherautó mániás ezen a blogon - lehet ki kéne tenni egy "Vigyázz, fertőzésveszély!" feliratú táblát. No, nem mintha cseppet is megbántam volna, hogy hazahoztam, legalább van mit vontatnia a tesónak.

Nekem még mindig bejön ez a forma
Szerelték ennél extrémebb kerékkel is
Semmi extra, csak négy lámpa
Szokatlan egy ilyen felépítménynél

1 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Átveszem, ha gondolod. ;-) Szerintem is vadmalac.