Nagy halat fogtam! A Convoy sorozatban ritka vontatóval – tán' ha nem a legritkábbal – és amerikai kiadást is – bár azt hiszem ebből talán nem is volt európai kiadás!
T2000
1996-ban
dobta a piacra a Kenworth a T2000-est, az akkor következő
generációs, aerodinamikus konvencionális – amit nálunk
„csőrösnek” becéznek, azaz a motor a fülke előtt van, nem
alatta, ami a COE, bulldogfülke – elrendezésű nyergesvontatóját.
Inkább kiegészítette a meglévő kínálatot, azaz a
szintén aerodinamikus kiképzésű T600-ast és kevésbé
aerodinamikus, mint inkább falazóblokk légellenállású,
kisebb-nagyobb változtatásokkal 63
éve gyártott W900-ast. Pont a W900-as tervezése, azaz 1961 óta
ez volt a cég első, teljesen új tervezésű nyergesvontatója.
Érdekesség, hogy a valamikori nagy rivális Peterbilt akkor már
ugyanannak a Paccarnak tulajdonában volt – Európában a DAF az
övék –, így az 1999-es Peterbilt 387-es ugyanazt a kabint kapta,
mint a T2000-es. Csak azt, a motorházteteje és lökhárítója
eltérő – mint ahogy minden mása is –, de ez mit sem gátolta a
kamionosokat abban, hogy a „T2-me-to” (kb. „T2/000/ vagyok én
is”) gúnynevet akasszák rá. A T2000 gyártását 2010-ben
fejezték be.
Elég nagy fegyvertény, hogy leltem T2000-es katalógust, úgyhogy bocsássátok meg nekem, hogy mind a 20 oldalát közétek szórom! Azt viszont nem tudom megmondani, hogy melyik évből való!
Az egyik legritkább
Convoy
Ennyi, slussz-passz, nincs több. Úgyhogy egész nagy fegyvertény, hogy a Hershey's csoki motívumost sikerült beszerezni! A Convoy Project 2000-re datálja a kiadását. Amint látjátok, a Big Movers blisterbe van csomagolva, ami a Convoy amerikai megfelelője. Beszkenneltem a hátlapot, az ott olvasható információ megerősíti a 2000-es dátumot. Nem vennék rá mérget, de szerintem európai, Convoy verziója nincs.
Bocsássátok meg nekem, de ez is marad NRFB. Nyitott vagyok másodpéldány beszerzését illetőleg, csak kevés rá az esély.
Króm. Nincs helyettesítője.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése