2024/06/22

Majorette Maersk Logistic Giftpack – Airbus A350-900

Szombat van és így „nem a mi szellemi termékünk” (katalógusok, reklámok, más videók) post ideje. Ez a mostani olyan post, amivel több okból sem dicsekedhetek, úgyhogy gondoltam itt sok szódával talán most kivételes elmegy.

A Majorette Maersk Logistic Giftpack előzményeit itt találjátok – némi érdekes céginfóval fűszerezve – de természetesen saját tag-et is kapott a címkefelhőbe.

A helyzet az, hogy bár rajongok a repülésért, nem szeretnék abban a szerepben tetszelegni, hogy érdemben konyítok is a repülőgépekhez. Ezért nyilván próbáltam „kiszervezni” a típusismertetőt, de magyarul csak a Wikipédia szócikket találtam róla. Tessenek kedves lenni igény szerint fogyasztani!

A képekre nincs mentségem, korábban már vázoltam, hogy miért nem akarom ennél jobban felbontani ezt a pakkot – mea culpa, mea maxima culpa!

Eddig nem volt még Airbus címkénk, most már van!

Rákerestem az OY-SYB, és OY-SYD lajstromjelekre is - mert nem tudom eldönteni, hogy melyik van ráfestve. Mind a kettő a Maersk flottájában repülő gépé, a festésüket is remekül hozza a kis Majorette, csak éppen az eredetiek Boeing 767-esek. Upsz.


Nincsenek megjegyzések: