2022/09/05

Matchbox Mountain Adventure 5 pack - Cliff Hanger

Ez a Matchbox tipikus példája annak, mikor egy fantázia szülte kisautó igen is tud jól kinézni és felébreszti az emberben a birtoklási vágyat. A premier modell kapcsán Joe már értekezett róla egy tucat évvel ezelőtt, én nem vagyok annyira kritikus iránta, nekem tetszik így ahogy van. Értékelem benne, hogy számos apró részlettel megáldották, néha ezek az kitalált kisautók részletgazdagabbak, mint a licencelt modellek. A 10 évvel ezelőtt megjelenő Mountain Adventure 5 pack-ba került kivitele viszont tökéletes példa arra, hogy ezt a szerintem jól sikerült kis járgányt hogyan lehet tönkre vágni a színválasztással. Értem én, hogy jól rikít egymás mellett ez a kék és narancssárga, de nekem ez már így sok, nagyon bazári lesz tőle. Ki merem jelenteni, hogy ez a legrondább kivitele az eddigek közül.

Kicsit harsány lett
Eredetileg talán jobb kormányosra tervezhették, mert így rossz irányba törölnek az ablaktörlők
Részletekben nincs hiány, csak a festetlen szélvédő keret elrejti amit kapott
Még a műszerfalra is jutott pár gondolatnyi részlet

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Olyan, mint egy Suzuki Jimny-ből épített buggy...