2013/04/17

Matchboxon kívüliek: Tomica - Porsche 911 S

Régen volt már itt Tomica kisautó, így előkotortam pár képet két Porsche 911 S-ről, ahogyan Joe mondaná "konzervképek" következnek. A típus nem újdonság, hiszen szerepelt már nálunk egy gyönyörű Limited Edition kiadás belőle, illetve az előző gazdájuknál is felbukkantak már. A ranglétrán felülről lefelé haladunk, a Limited után most egy Special Model és egy sima következik. Sok mindent nem tudok róluk elmondani, beszéljenek inkább a képek.

 Klasszikus narancssárga fényezés, egy kis feketével megbolondítva
 Le sem tagadhatja speciális mivoltát
 A nagyja részletek megkapták a maguk extra kiemelését
 A fekete már egy kicsit sportosabb megjelenésű
 A virsli kerekek helyett kicsit vaskosabbakat kapott, ami szintén nagyon jól áll a típusnak
 Hátul semmi exta festés, de attól még így is nagyon szép darab
A narancs doboza

4 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

A két véglet: Virslikerék vs. Úthengerkerék.

pittlaren írta...

A virslire szavazok:) A narancs nagyon pöpec, a fekete kissé szigorú, ráadásul az a fajta kerék nekem nem annyira jön be, mint ez a MB transistional-ra hajazó virslis.

porsche írta...

Szerintem azért ezek még nem úthengerek, főleg a Majóhoz képest ;-)
Persze, tudom, hogy az én szavam elfogultság miatt mit sem ér :-)

Sam. Joe írta...

Pitt: Nekem is a virslis jön be. 8-)