2009/01/30

Matchbox MB-72 Dodge Delivery Truck – már én sem tudom, hogy hányadik update

Jó be kell lássam, nincs ki mind a négy kerekem, gyanítom rajtam kívül ez a modell a kutyát sem érdekli. Az első eresztéssel még réges-régen, 2007 márciusában – jé, pont a születésnapomon – riogattalak benneteket, aztán azóta is még számtalan alkalommal – ha beírjátok a keresőbe oda balra fentre, hogy „Dodge Delivery Trcuk” akkor kiderül, hogy hányszor, plusz pár fals találat. Szóval valószínűleg ezt a postot magamnak követem el, mert ez a dobozos teherautó nagyjából olyan izgalmas mint egy féltégla, de van három újabb verzióm belőle.

Talán ez a leginkább különleges a háromból: MB-72 Dodge Delivery Truck Minties Australian Collectors Edition, NRFB.
Ez a darab már a dobozán hirdeti, hogy fejjel lefelé országból van. A Minties pedig egy Ausztráliában és Új-Zélandon népszerű édesség.
MB-72 Dodge Delivery Truck Streets Ice Cream, NRFB.
Tehát ez is fejjel lefelé országból van. A Streets Ice Cream az meg ugyanaz a cég, mint ami nálunk az Algida. De nem akarom tudni, hogy a tojás volt-e előbb, vagy a tyúk.
Ja, igen hátulja is van neki.
MB-72 Dodge Delivery Truck Risi, NRFB.
A Risi-ről konkrétan lövésem sincs, hogy mi fán terem... Valaki?

11 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

Nekem bejönnek ezek a teherautók. A Minties-esre már próbáltam licitálni ebay-en, de végül elmaradt. Az első dobozos Matchbox-om egy Kellogs-os Dodge Delivery Truck volt. :-D

Sam. Joe írta...

Oké, te vagy a kivétel, aki erősíted a szabályt, lévén te haszonjármű és busszexuális is vagy! 8-)

Névtelen írta...

Nekem is bejönnek!

Főleg a British Airways Cargo-s, amiből van is egy példányom.

Sam. Joe írta...

Úgy rémlik, hogy az ráadásul egy ritkább verzió. Ritka szép festésű darab amúgy, az egyik kedvencem a szériából.

Névtelen írta...

Nem tudom, hogy ritkább-e mint a többi, de az biztos, hogy nagyon jutányos áron jutottam hozzá... Az is az emlékezetes cipősdobozban lapult, amit még egyik jóbarátomtól kaptam 2 éve...

Névtelen írta...

Ja, és Areh mesternél eladó a "Jetspress" feliratú...

http://www.areh.de/HTML/Vers1543.html

Sam. Joe írta...

Kb. 3500+postázás. Ennyiért nem, de azért köszi.

Névtelen írta...

Csak gondoltam, hátha... Nem tudom én az árakat...

Névtelen írta...

Nekem is tetszenek ezek a teherautók :-)

Sam. Joe írta...

Oké, akkor már négyen vagyunk kisebbség! 8-)

Névtelen írta...

8-)